Природни науки

Природни науки

Thursday, May 25, 2017

Конечни резултати и награди

Почитувани натпреварувачи и ментори,
ви честитаме за учеството и постигнатиот успех на 2. Државен натпревар по природни науки. Вашите напори, подготовки и се разбира љубовта кон науката ве доведоа до овие резултати, кои не се воопшто за потценување.

Критериумите за наградите се изградени во зависност од максималниот број бодови во секоја категорија посебно. Така, максималниот број освоени поени во
- 4. одделение изнесува 88
- 5 одделение изнесува 86
- 6. одделение изнесува 90.

Според процентот на освоени бодови во зависност од максималниот број освоени бодови, критериумот за награди е:
91% - 100%, 1. награда
81% - 90 %, 2 награда
71% - 80 %, 3 награда
Сите останати натпреварувачи кои имаат освоено повеќе од 50 бодови освојуваат пофалници.

Со ова, процентот на наградени натпреварувачи е следниов:
- 4. одделение, 92% од натпреварувачите се наградени,
- 5. одделение, 71% од натпреварувачите се наградени,
- 6. одделение, 62% од натпреварувачите се наградени.

На долните линкови можете да ги симнете конечните резултати.

4. одделение, конечни резултати
5. одделение, конечни резултати
6. одделение, конечни резултати

Следете ги понатаму информациите на блогот во врска со дистрибуирањето на дипломите.


22 comments:

  1. Sramota,ostanavte gluvi na site prigovori i komentari.Greota za tie dusicki sto gi rastazivte. Zar do godina ocekuvate da se prijavat povtorno?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne se gluvi na site prigovori ako zabelezavte 1 mesto e koregirano so duri 5 poeni

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. Нашиот приговор се прифати најрегуларно и мојот син Петар Крцоски 5-то одд.од ОУ Григор Прличев Охрид, доби плус 5 поени и повторно е на прво место.Презадоволни и пресрекни сме.Им посакувам понатамошни успеси на сите.Голема благодарност и поздрав до нашиот ментор Наташа Драгичевич.

      Delete
    4. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. Nesto ste ja utnale rabotava so procentite.
    Vo 4-to oddelenie, edno detence so 79 poeni vi e 1-vo, a drugoto so 79 poeni vi e 2-ro mesto.
    Ako vo 5-to oddelenie, za vtoro mesto koe e 81% od 86 maksimum = 69.7 i pritoa vtoroto mesto vi zapocnuva od 69 poeni, togas i za 6-to 81% od 90 = 72.9, togas i za 6-to, vtoroto mesto treba da vi zapocnuva od 72 poeni., za da e fer i podednakvo za site deca. I sepak ima razlika od vtoro do treto mesto.
    Koregirajte si gi spisocite, za da nema osteteni decinja.

    ReplyDelete
  3. Ako sakaa da gi koregiraat spisocite ke prifateja nekoj prigovor, a ne brzo brzo da gi objavat netocnite rezultati. Minatite natprevari cekavme mesec dena rezultati. Kako sega uspeavte tolku brzo se da pregledate i da gi razgledate prigovorite???

    ReplyDelete
  4. Ако лани на Државниот при максимум 91 поен, истите проценти сте ги сметале на овој начин:

    91-100 % односно од 82-91 бодови - Прва награда
    81-90 %, односно од 73-81 бодови - Втора награда
    71-80 %, односно од 64-72 бодови - Трета награда
    61-70 %, односно од 55-63 бодови - Пофалница

    Тогаш оваа година при максимум 90 поени кај 6-то одделение
    Прва награда од 81-90 поени
    Втора награда од 72-80 поени.
    Оштетувате 3 дечиња со 72 поени, корегирајте се.

    ReplyDelete
  5. Направете повторно пресметки на процентите за рангирање на учениците - бидејќи оваа година максималните поени за 6то одделение се 90 поени. Согласно со овој максимален резултат треба да се поместат и границите за рангирање на учениците, и тоа:
    81-90 поени = Прва награда
    71-80 поени - Втора награда
    61-70 поени = Трета награда
    51-60 поени = Пофалница
    Секоја година нема исти успеси (зависно од прашањата и од учениците кои учествуваат на натпреварот - појаки или послаби генерации на деца).

    ReplyDelete
  6. Tolku prsina se krena znaci treba da se preispitate.2 ro prasanje od sesto bese von site granici.Preispitajte se!!!

    ReplyDelete
  7. Dali prifativte barem eden prigovor?Ako nemozete da bidete objektivni najdete nekoja sertificirana institucija da gi proveruva testovite.kako moze odredeni prasanja kako vtoro da go znaat samo mal broj na deca a site drugi se nuli

    ReplyDelete
  8. Почитувани имате пропуст во конечните резултати,подетално за што се работи имате во маил.Прпустите се однесуваат на бодови кои не се додадени по прифатените приговори ,се надевам дека ќе корегирате

    ReplyDelete
  9. Беше, што беше. Многу незадоволни. Стотици часови потрошени за учење. Не е залудно децата ќе си го имаат знаењето. Но организацијата КАТАСТРОФА. Безобразлук. За наредните години има решение. Друг организатор. Да им се одземе акридитацијата на досегашниве. Така ќе имаме посреќни деца и помалку загрижени родители!

    ReplyDelete
  10. Беше, што беше. Многу незадоволни. Стотици часови потрошени за учење. Не е залудно децата ќе си го имаат знаењето. Но организацијата КАТАСТРОФА. Безобразлук. За наредните години има решение. Друг организатор. Да им се одземе акридитацијата на досегашниве. Така ќе имаме посреќни деца и помалку загрижени родители!

    ReplyDelete
  11. Мои ученици учествуваа и лани и оваа година на натпреварот. Морам да кажам дека на толку добро организиран натпревар не сум бил. За воља на вистината, минатата година за нијанса беше подобро организиран отколку оваа година. Гледам дека има една група незадоволни родители и колеги. На овој натпревар до сега не сум почувствувал никаква неправда. Колку се подготвуваме, толку се пласиравме. Децата беа мобилизирани, заинтересирани. Во училиштето се почувствува раздвиженост помеѓу нив и малку поинаква атмосфера. Се надевам дека и наредната година ќе имам мои ученици кои ќе учествуваат на натпреварот.

    ReplyDelete
  12. Да,нашиот приговор се прифати најрегуларно и мојот син Петар Крцоски 5-то одд.од ОУ Григор Прличев Охрид, доби плус 5 поени и повторно е на прво место.Презадоволни и пресрекни сме.Им посакувам понатамошни успеси на сите.Голема благодарност и поздрав до нашиот ментор Наташа Драгичевич.

    ReplyDelete
  13. „Добар Наставник“ - едно прашање: Кога последен пат сте учествувале со ученици на друг државен или пак меѓународен натпревар? Кажете ми на кој НАТПРЕВАР од ваков ранг, клучот се ажурира по 100 пати? -КЛУЧОТ е КЛУЧ, и нема тука прва, втора .... десетта верзија!
    И на крај зошто не се воопшто транспарентни по приговорите? Околу 10 500 ЕУР инкасираа од родителите, редно беше да ги удостојат со некаков одговор!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Лани мои ученици учествуваа на натпреварот по природни науки. Лани пуштија клуч само еднаш. Точно е дека оваа година го објавија, па потоа еднаш го ажурираа. Ама колку што видов тие не ги сменија одоговорите. Додадоа нови. Тоа е само ќар за учениците.

      Delete
    2. Samo ednas? :) Mislam deka ne umeete dobro da zabelezuvate:) A kako go komentirate "random" boduvanjeto na 2 prasanje (test ta 5-to odd). Mozebi spored Vas i SHESTAR SISTEM e objektiven nacin na boduvanje (sakam 1, sakam 2 sakam 3 boda),a po kluc se znae kako treba da se ocenuva. I na kraj odgovorete koga ste bile posleden pat na drug drzaven ili megjunaroden natprevar i kako tamu se ocebuvaat testovite, koga se istaknuva klucot i dali istiot se update-ira po 100 pati, dali se dozvollivi greski vo nego ? ;) Ako ne ste bile na vakov nastan, rasprasajte se kako izgleda, pa zazemete stav ;)

      Delete
  14. Мојата ќерка е второ место. Во сите три нивоа од натпреварот не почувствував нерегуларност, неправда, пропуст. На мислење сум дека кој колку се спремал, толку постигнал(и покрај тоа што имаше некои прашања кои не беа дел од наставните содржини/цели според НП за петто одд.). Нека се смират страстите, па догодина со повеќе залагање до поголем успех.

    ReplyDelete
  15. Do Natasa i do dobriot nastavnik. Ako za vas 2+2=5 e dobra organizacija i nema nepravda togas i jas sum deka ovoj natprevar bese dobro organiziran. Znaci i jas nemam nisto protiv toa da ima prasanja nadvor od toa sto go ima vo ucebnikot so cel da se vidi podgotvenosta na ucenicite, no da se dade netocno prasanje uste poloso da se priznae netocen odgovor ne odi vo prilog na ucenicite. Na regionalniot natprevar za 4 odd bese postaveno prasanje da se postavat podatoci so histogram,del od ucenicite ne go ogovorile ,no del odgovorile so stolbest dijagram i organizatorite toa go prifatile kako tocno sto e golema greska . Stolbest i histogram se dve razlicni raboti.i pokraj 100 komentari i prigovori organizatorite ne si ja priznaa greskata sto za vakov tip natprevaruvanje e katastrofa,

    ReplyDelete
  16. Okolu 3000 ucenici ucestvuvaa , dobro e sto samo ďva trojca ne se oshteteni ,zadovolni se i ne po custvuvale nepravda i toa e" uspeh "i jas mislev deka ne sme oshteteni dodeka na posledniot natpravar ni skratija bodovi na prasanja sto sme poveke od se sigurni deka se tocno odgovoreni

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.