Природни науки

Природни науки

Friday, April 28, 2017

Конечни резултати од регионалните натпревари по природни науки

На долните линкови мижете да ги најдете конечните резултати од регионалните натпревари. Се извинуваме за пролонгирањето на објавава. Но, ни пристигнаа околу 450 приговори. Не сакавме ништи да оставиме на случајноста, па приговорите ги разгледавме многу темелно, не сакајќи да оставиме ниедно дете оштетено.

                                                            Резултати за 4. одделение
                                                            Резултати за 5. одделение
                                                            Резултати за 6. одделение

Сите натпреварувачи кои се пласираа за државниот натпревар се обележени со "ДА" во колоната. Со жолто се обележани оние натпреварувачи кои се пласираа на првите три места во секој регион. Дополнително, долната граница на пласирани натпреварувачи за државниот натпревар е проширена до број на бодови еднаков со најслабиот резултат на третопласираните од регионите. За различни категории таа граница е различна и изнесува:

За 4. одделение, 83 бода
За 5. одделение, 75 бода
За 6. одделение, 75 бода


109 comments:

  1. Bravo! Ne si ja priznavte greskata so histogramot vo IV odd. i gi ostetivte decata. A ne e samo toa. Kade ima objasnuvanje za ventilatorot kako ke vrti ili treba sami po sebe toa da go zaklucat? Od koj primer? Samo vo IV granicata vi e najvisoka za drzaven. Taka li mislite da gi motivirate decata, pogotovo tie sto prv pat ucestvuvaat? E tolku od natprevarite po prirodni nauki. Moeto dete nema poveke da ucestvuva. Jas licno ke se pogrizam da doznaat onie sto vi dale akreditacija kakvi netocni baranja postavuvate, a priznavate drugo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prasanjeto so histogramot trebavte da go izzemete. Stvarno ne e vo red sega da priznavate site graficki prestavuvanja, koga se barase histogram. Zadacata nosi 9 poena, i pravi golema razlika vo ranglistata. Sramota.

      Delete
    2. Site koi odat na drzaven od IV imaat 9 poeni na zadacata so histogramot, taka da ucenicite so 75 poeni koi ne sakale da pisuvaat gluposti, ne znaejki sto e histogram, imaat poveke odgovoremo od tie sto imaat 83 poeni.

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. Zadacata so histogram za koja krevate tolku vreva pocituvan roditelu, jas so moite ucenici duri kompjuterski vo exel ja imame izrabotuvano inaku zadacata od natprevarot ja ima vo ucebnikot, stom moite ucenici ja procitale i videle mrezata znaele sto treba da pretstavat.Znaci ne ja baraj vinata vo poimot....Pozdrav i Ve molam ne go potcenuvajte znaenjeto na decata koi ja imaat reseno zadacata!!!

      Delete
    5. I da se nadovrzam problemot ovde e drug.Zosto pettooddelenci i sestooddelenci imaat privilegija so 75 poeni da ucestvuvaat, a cetvrtooddelenci od 83 nagore, toa e skandalozno i gi molam ovie organizatori da dojdat i licno da im objasnat na decata i na roditelite, oti jas kako nastavnik ne mozam da im objasnam i se nerviram od vakva nepravda!!!

      Delete
  2. Stramota za cetvrto oddelenie ni so osvoeno vtoro mesto ne vleguvaat vo drzaven naptprevar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne e jasno sto e tuka "stramota". 75% od vtoronagradenite odat na drzaven.

      Delete
    2. Zosto lani odea so osvoeni 75 poeni, isto petto i sesto oddelenie odat ovaa godina so 75 poeni, a cetvrto oddelenie ne odat so osvoeni 75 poeni. Izvadatego pravilnikot za site da procitame kako vie ste racunale i po koja logika e ova napraveno?

      Delete
  3. Bitno kotizacijata ke ja zdiplite odite na kvantitet vi e gajle za decata gi rachunate kako brojki koi ja polnat smetkata,profesorive sme krivi sto vi gi pushtame,gi selektirate so cel da ima pomalku rabota za vas po raat da ste,pa kotizacija uste od opstinski ziv aramilok i nagradeni so treto mesto diskvalifikuvani,totalen neuspeh od vasha strana,totalna nesposobnost za organizacija,mizerija.

    ReplyDelete
  4. Bitno kotizacijata ke ja zdiplite odite na kvantitet vi e gajle za decata gi rachunate kako brojki koi ja polnat smetkata,profesorive sme krivi sto vi gi pushtame,gi selektirate so cel da ima pomalku rabota za vas po raat da ste,pa kotizacija uste od opstinski ziv aramilok i nagradeni so treto mesto diskvalifikuvani,totalen neuspeh od vasha strana,totalna nesposobnost za organizacija,mizerija.

    ReplyDelete
  5. Kade e pravilnikot? Kako moze za sekoja godina razlicni pravila? Kako moze za razlicno oddelenie razlicni poeni za plasman? Ova e nevideno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pravilnikot go imate na blogot. Mozere da go procitate.

      Delete
  6. SEKOJA CEST ZA PLASIRANITE,DOKOLKU NE GI KVALIFIKUVATE SITE NAGRADENI KE SE SOOCHITE SO INTEGRALNA INSPEKCIJA I UJP SLEDNAVA NEDELA OTI EM PRVITE BUKVALEN GRABEZ EM GI RAZOCARUVATE DECATA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh kamo da imase nekoj koj ke go napravi toa, ke mu donese inspekcja, A togas so pesna ke gi pustat i decata so pofalnici ne samo tie so prvi vtori i treti mesta

      Delete
    2. Eh kamo da imase nekoj koj ke go napravi toa, ke mu donese inspekcja, A togas so pesna ke gi pustat i decata so pofalnici ne samo tie so prvi vtori i treti mesta

      Delete
  7. Нема оправдание да признавате било какви задачи што се ПОГРЕШНО поставени. Изземете ги целосно тие задачи и пресметајте ги наново. Или ако сакате да се организираме сите родители и да покренеме постапка и во Биро за развој на образованието и секаде каде што треба. Ниеден одговор на КОНТРАДИКТОРНА задача не може да биде ТОЧЕН. Плус манипулирањето со бодовите и условите за учество е НЕДОПУСТЛИВО. Вашето неискуство во организирање на натпревари НЕ Е ОПРАВДАНИЕ. Не е во ред децата да трпат.
    Децата пред се.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Ako moze pojasnuvanje na bodovnata skala

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Не е фер. Или нека одат на државен сите три места или само првите две. Вака ги дискриминирате децата со 3 место. Пола да одат а останатите со 2-3 поени да не одат. СРАМОТА.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Нека биде како биологија. Таму барем само прво и второ место одат на државен, а тука ги делите децата.

      Delete
  13. Ova nalikuva na eden golem cirkus . Prasanja koi ne se soodvetni sprema oddelenieto (histogram ) . Eden mesec nemoze da izlezat rezultati . Kreiranje na bodovni listi na koj kako ke mu e raspolozenieto , nekoi odat so 75 boda dr so 83 . PO STO SE RAZLIKUVAAT DECATA OD 4 TO ODDELENIE OD DECATA OD 5 TO ODDELENIE .Mislam deka nitu eden dobar nastavnik i roditel nema da dozvoli negoviot ucenik ili dete da ucestvuva narednata godina .OVA SE VASI IDNI STUDENTI ,PRAVITE "ODLICNA 'REKLAMA NA VASIOT FAKULTET (CIJ BROJ NA STUDENTI ZA ZAL SE NAMALUVA ).AKO NA TAKOV NACIN SE RABOTI I SO STUDENTITE (KOI ZA ZAL NE SE VO SOSTAJBA DA PROMENAT NESTO ) POVEKEOD JASNO E SE

    ReplyDelete
  14. .Prigovorite gi odbivate bez nikakov argument .Koga eden nastavnik odluci da podnese prigovor znaci siguren e deka negoviot ucenik odgovoril tocno a vie bezmilosno recisi site prigovori gi odbivate .Nastavnikot koj barase sken od testot na negoviot ucenik koj ucestvuvase na opstinski natprevar ne mu odgovorivte nisto .a ako ste togas i site nie ke barame sken od testovite na nasite ucenici (znaci samo siguren nastavnik moze da bara sken ).So vakvoto odnesuvanje dali vi se zgolemuva ili namaluva rejtigot .za odgovornapr na anjeto za vasiot rejting procitajte gi
    site dosegasni komentari .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tie postavuvaat zadaci vo koi mozat da skriat bodovi i ako bara nekoj mentor da go vidi testot od svojot ucenik nego davaat primer vo 6 odd na mnogu deca mu se odzemeni bodovi kaj mrezata na ishana kaj 4 odd toa so histogramot i sl. Sto se ucenicite da trpat nepravda i da ucat toa sto netreba da se uci.
      RODITELITE, NASTAVNICITE I DECATA NEPIAT NAFTA ZNAAT STO E TOCNO A STO NE.NEKA NE SE PRAVAT OVIE NOGU PAMETNI

      Delete
  15. Ke Ve molam da mi odgovorite samo na edno prasanje? Dali imate uceno i polagano detska psihologija? Kako jas na mojot ucenik ke mu objasnam deka so 75 poeni pettooddelenec ke ucestvuva na drzaven natprevar, a toj so 77 NE?! Kako na roditelite da im objasnime, koi cesno si platija za ucestvo na ovoj natporevar zosto nivnoto dete e diskvalifikuvano, spored koj kriterium? Veruvam deka nikogas poveke i nema da gi pustat da ucestvuvaat!!! A decata kako ke reagiraat? Predmetot poveke nema da go sakaat! Baram za site oddelenija kriteriumite da bidat isti! Site so osvoeni nagradi da zemat ucestvo, inaku Vi garantiram ova ne e samo moe mislenje tuku mislenje na site kolegi i koleski od vtoriot region, narednata godina prasanje e kolku ke se prijavat za ucestvo na natprevarot?! Pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na relativno nivo, kriteriumite se ednakvi. Site natprevaruvaci koi osvoile ednakov broj bodovi so najslabiot tretoplasiran odat na drzaven.

      Delete
    2. ОБЈАСНЕТЕ ве молам кој е тој најслабо третопласиран??? Конкретно за шесто. Дете со 75 поени трето место оди на државен, а дете со 74,71 итн пак трето место не оди. А третопласирани се и со 63,64,65 поени. Кој е најслабо третопласиран??? Треба да се знае со колку проценти од првопласираните се оди. Како на општинскиот што се одеше со 64% од првопласираните а сега??????
      Му правите забуни кај децата. Се радуваа оние со 70+ цели две недели дека ќе одат на државен понесени од општинско-регионалните натпревари, а сега ништо.
      Поучете не како ние како ментори да им објасниме да им речеме- ти трето место со 75 одиш,а ти со 71 пак трето не одиш. А да не ги спомнувам оние со 65-66.
      Не е во ред. Чекам одговор од вас бидејќи јас како Наставник и педагог не знам да се справам со ситуацијава пред детски очи полни со надеж и солзи. А тука се и родителите пред на кои треба да им го оправдам тие солзи, котизација, организација и бодовна листа која не ја разбирам а вие како акредитори треба да ја објасните.
      Поздрав и убав празник.

      Delete
    3. Очигледно дека не сте го разбрале она што е напишано. Третопласиран и третонаграден се две различни работи. Согласно Правилникот, од секој регион учествуваат првите три најдобро пласирани. Ако ги погледате убаво резултатите ќе видите дека тој критериум е задоволен за сите региони. Потоа се споредени сите третопласирани (не третонаградени) од сите региони. Од сите нив се гледа кој има најмалку освоени бодови. Тој број бодови се зема за долна граница за учество на Државен натпревар. На тој начин сите натпреварувачи се ставени на ист критериум. Поинаку кажано, не може да се случи на Државен натпревар да оди натпреварувач од послаб регион кој освоил, на пример 73 бода, а да не оди натпреварувач од појак регион, кој освоил, на пример 78 бодови.

      Delete
    4. Како можете да кажете „на релативно ниво, критериумите се еднакви“? Објаснете ми која е таа друга ситуација во образовниот процес во која се користат „критериуми еднакви на релативно ниво“? Или имаш петка или немаш. Или имаш четворка или немаш. Баш ме интересира како ќе ја објасните математиката на десет, единаесет или дванаесетгодишни деца. И ТОА ОТПОСЛЕ!
      За да нема забуни - објавете ги правилата ПРЕД натпреварот. Подобро е да пишува дека минимумот е 85 бода а после да го симнете на 79 или 70, отколку да мислат децата дека е 75 и одеднаш да стане 83! И тоа не е релативно. Апсолутно е.
      Башка непрегледани приговори. Нема смисла за децата. Ептен.
      Човек да се запраша дали сте учеле психологија и педагогија...

      Delete
  16. Ne e fer,neka odat site tri mesta Na drzaven,stom se plasirale prvo,vtoro I treto mesto,redno e site da odat ,plus minus nekoe dete ne menuva nisto.A motivacijata I zelbata za ucestvo za dogodina ke se zgolemi kaj decata.Ovaa ne e fer!Ispravete GI greskite ve molam.

    ReplyDelete
  17. I jas go mislam istoto, koga veke odat deca so treto mesto, site da odat a ne gi delite toa ne e fer. Decata ne mozat da svatat kako nekoj velat so treto mesto odi i ako i jas imam treto mesto ne odam zosto taka, razmislete malku ????? Zaprasajte se zosto taka ako ste mislele pomalku dece da bidat , trebavte treto mesto da go izemete , a ne tuku nekoj odat nekoj ne 😓😠

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. Treto plasiran ne znaci treto mesto, tuku tret po red na listata vo region. Vo region 7 za IV odd. tretiot na listata ima 83 poeni, odnosno najmalku od drugite sto se treti na listata vo ostanatite regioni. Nemam nisto protiv ovoj kriterium, no imam protiv priznavanjeto na bilo kakvo graficko pretstavuvanje na zadacata so histogramot. Trebalo da stoi pretstavi graficki, a ne pretstavi so histogram, sto napravilo zabuna na ucenicite i go ostavile prasanjeto neodgovoreno za da ne pisuvaat gluposti, a mozele da go pretstavat so stolbest dijagram. So ova gi ucime decata da pisuvaat sto si znaat, a ne sto se bara i da bidat precizni. Zatoa trebase ova prasanje da bide izzemeno i da ne se racunaat tie 9 poeni, odnosno maksimumot poeni da bide 91. (Inaku histogramot se koristi za kontinuirani podatoci, od... do , a ne za diskretni kolku sto jas znam)

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  22. Samo decata od cetvrto odd se najmnogu osteteni i so histogramot i so 83 boda za ucestvo na drzaven

    ReplyDelete
  23. Zosto na nekogo mu objasnivate na nekogo ne primer vi pobaraa objasnuvanje za bodovnata skala ne ja dadovte kade e? od kolku poeni e 1 od kolku 2 i od kolku 3 mesto i pofalnica zosto ne kazuvate izgleda vistina ke se soocite so inspekcija

    ReplyDelete
  24. EVE GO PRAVILNIKOT OD MINATATA GODINA
    Критериуми за наградување и учество на Државниот натпревар
    Почитувани ученици, родители и наставници - ментори,
    Домаќини на Првите регионални натпревари по природни науки за основно образование, кои се одржаа на 21. април 2016 год. беа 14 основни училишта низ Република Македонија.
    На натпреварите учествуваа 689 ученици од 4. одделение и 754 ученици од 5. одделение.
    Честитки до учениците и наставниците – ментори за покажаниот успех.
    Упатуваме благодарност до сите Координатори, членови на регионални комисии и тестатори кои придонесоа успешно да се реализираат овие натпревари.

    Наградите на Регионалните натпревари се во зависност од освоените бодови:

    91 – 100 бодови - I награда
    81 – 90 бодови - II награда
    71 – 80 бодови - III награда
    56 – 70 бодови – Пофалница

    Сите учесници кои освоиле најмногу 55 бодови добиваат потврда за учество на овие натпревари.

    Државниот натпревар по природни науки ќе се одржи на 4. јуни 2016 год.

    На Државниот натпревар ќе учествуваат ПРВОПЛАСИРАНИОТ учесник на регионалниот натпревар во секој регион во секоја категорија (4. и 5. одделение) (во објавените табели означен со жолта боја).
    Дополнително, на Државниот натпревар ќе учествуваат сите ученици кои на регионалните натпревари освоиле најмалку 75 бодови (ВО ТАБЕЛАТА ОЗНАЧЕНО СО "ДА").
    Со овие критериуми, вкупниот број на учесници на Државниот натпревар е 249.

    Посакуваме успех на сите учесници на Државниот натпревар!

    Со почит,

    Државна комисија за натпревари по природни науки при
    Друштво на биолози на РМ,
    Друштво на физичари на РМ и
    Сојуз на хемичари и технолози на Македонија

    ReplyDelete
  25. Ama ova e od lani po koj pravilnik odat godinava

    ReplyDelete
  26. ОБЈАСНЕТЕ ве молам кој е тој најслабо третопласиран??? Дете со 75 поени трето место оди на државен, а дете со 74 итн пак трето место не оди. А третопласирани се и со 67 поени. Кој е најслабо третопласиран??? Треба да се знае со колку проценти од првопласираните се оди. Како на општинскиот што се одеше со 64% од првопласираните а сега????Воопшто не ми е јасна реченицата ,, Дополнително, долната граница на пласирани натпреварувачи за државниот натпревар е проширена до број на бодови еднаков со најслабиот резултат на третопласираните од регионите ,, , и во вашиот случај мислам дека не е оправдана.Кога веке одат деца од трето место треба да одат сите , а не да ги делите.Децата се збунети и разочарани како нивните другарчиња кои се трето место ,одат по натаму а тие не.Во прашање се само нијанси меѓу одговорите.Или одат сите три места ,или иземете готретото место.Вака со поделбата на децата ја убивате желбата и мотивацијата за понатамошно учество.Се надевам дека ке размислите и позитивно ке одговорите.Однапред ви благодарам.

    ReplyDelete
  27. Kako moze kriteriumot za drzaven da e razlicen od minatata godina?

    ReplyDelete
  28. Господа организатори на натпреварот, револтирана сум и разочарана од вашиот непрофесионализам. Би сакала да ве прашам дали кога ги составувате прашањата земате во обзир што имаат учено децата од одредено одделение? Поимот хистограм во математика прв пат се спомнува во прва година и цитирам од учебник за гимназиско образование стр.214: Непрекинатото статистичко обележје што е дадено во групни интервали, графички се претставува со хистограм. Хистограм е правоаголник чија една страна лежи на х-оската и е еднаква на должината на ИНТЕРВАЛОТ на распределбата, а другата страна е еднаква на големината на фреквенцијата на соодветниот интервал. Вашата задача бр.13 за IV одд. не ви е добро дефинирана и затоа се надевав дека ќе биде изземена, но вие тоа не го направивте, со што оштетивте многу ученици. Уште пострашно е што со ова децата нема да научат да бидат прецизни во исполнувањето на барањата. Моето дете учествуваше на вашите натпревари и има 81 поен. Не сум револтирана затоа што нема да учествува на државен, туку заради вашата неправедност. Искрено, тој знае што е хистограм поради неговото големо математичко знаење за дете од 9 години (кое може да се види на ранг-листите од натпреварите на Сојузот на математичари на Македонија), но ја оставил нерешена (размислете вие зошто). А инаку претставувањето на овие податоци графички е една од полесните работи во математиката, па и во вашиот натпревар. Инаку децата од IV имаат учено столбест и линиски дијаграм. Искрено се надевам дека ќе си ја исправите грешката и ќе извршите корекција на листата во IV одд. Би ве замолила за одговор на прашањето: Дали критериумите за пласирање на државен натпревар можете да ги менувате секоја година во текот на трите години додека трае акредитацијата? (затоа што критериумот оваа година не е ист со оној од минатата) Се извинувам за долгиот пост и однапред ви благодарам за вашиот одговор.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Овие деца со освоени 81 поен без решен хистограм се навистина оштетени од Ваша страна.Кога веке не си ја признавате грешката за хистограмот тогаш проширете ја границата за учество на државен за 4-то.
      Овие деца се оштетени по Ваша вина,имаат знаење и заслужуваат да со го покажат знаењето на државен

      Delete
    2. Подршка и од мене да се намали границата од 83 бода, подолу. 80, 78, 75. Нека утврди комисијата спрема бројот на учесниците.

      Delete
    3. Е драга госпоѓо Давкова....Вие зборувате за критериуми,вие барате правда?И не споменувајте ѓи СММ ,овде нема да поминете така како на натпреварот по математика ....Се радувате на пирова победа?Жално за детето форсирано од вас и вашите болни амбиции....Ама затоа за лажните податоци,лажно име на ментор и лажни поени ќе сносите одговорност и вие и СММ...за дискриминација на другите деца.И како и обично со вашите фалсификати и овде пишувате од различни профили,еднаш како родител,еднаш како наставник,еднаш како непознат,еднаш со ваше име и презиме ,еднаш од машки профил...Не ми се верува ,Ве жалам ....Болни амбиции за тоа вашето дете секаде да е прво...Е ова не е СММ "мама" овде не може ништо....Лечите комплекси....И боли неправдата ,е боли ......и уште повеќе ќе боли
      .....да видите како ни е на нас ....и другите деца имаат родители кои ќе бараат правда за нив....Срам да ви е!!!!!!

      Delete
    4. Госпоѓо Давкова....нема ли да кажете нешто

      Delete
  29. Велите 450 приговори и сте внимавале на тоа некој да не биде оштетен?! А за ХИСТОГРАМОТ еден куп негативни коментари и барања да се изземе тоа прашање имате овде на страната, а верувам дека голем дел и во приговорите се однесуваат на истото, на прашањето 13, за 4то одд. и вие воопшто не реагиравте на тоа. Во иднина барем не објавувајте формалности од типот се разгледувавме, темелни бевме и сл..Ова сфатете го добронамерно, за да не грешите и во иднина, сепак за деца се работи!

    ReplyDelete
  30. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  31. Од 450 приговори сте прифатиле ВКУПНО ДВАЕСЕТ и тоа САМО за петто и шесто одделение. НИЕДЕН за четврто. Плус промената на условите во однос на лани никаде не е објавена. Лани убаво си пишува 75 поени за учество на државен. Скратете ги маките, прегледајте ти приговорите детално и симнете ја границата на местото каде што треба да биде.

    Немојте само да се повикувате на Правилникот - освен што никаде не е објавен, туку и директно го кршите пуштајќи на државен деца што решавале со МОЛИВ. Ако може за нив, може и да се симне границата каде и што била (според единствената јавна информација објавена на сајтов).

    И објавете го правилникот пред натпреварот за сите да бидеме предупредени со време. Така ќе се врати довербата во натпреварот. (Ете можат вашите колеги да го објават јавно правилникот http://www.sctm.mk/natprevari-dokumenti-osnovno/Pravilnik%20za%20%20%20natprevari-hemija-osnovno-SHTM-2016.pdf )

    ReplyDelete
  32. Многу негативни коментари, некои со право, а некои и не толку аргументирани. Има голем интерес за овој натпревар и како таков треба да се организира и во иднина. Сепак пропустите во организацијата се очигледни и треба да се реагира. Прашањата мора да се поставуваат јасно, разбирливо и точно. Не може да поставувате прашања кои ќе ги збунат децата од таа возраст и да користите поими кои прв пат ги слушаат. Правилникот е многу непрецизен и не е јасен, посебно во делот на бодувањето и критериумите за пласман на нареден натпревар, па затоа со право родителите реагираат секој водејќи се од својот случај. Убаво ви е осмислено процентуалниот начин на утврдување на видот на наградата и правото на учество , но сето тоа треба да се вметне во правилникот и кај родителите да не се создава забуна. Пример: 20% од натпреварувачите на општинскиот натпревар се квалификуваат на регионален. 20% од регионален се квалификуваат на државен и сл. Сепак граница мора да се стави и таа е болна за првите под цртата. Секако дека ќе има деца кои за 1 бод не се квалификувале или пак не добиле повисока награда. Е ова е неизбежно и тешко ни паѓа. Сме биле и над и под цртата, па чувството е многу различно. И еден мал коментар за наставничката која реагира зошто не е иста границата за 4,5 и 6 одд. Па и тестовите се различни и можеби некои се потешки , а некои полесни. Се прави селекција, а процентуалниот начин е најправеден.

    ReplyDelete
  33. И околу квалитетот на прашањата и одговорите. Прашање број 10: https://goo.gl/Gicg5z

    Прашањето е мошно лошо поставено и има барем еден неточен одговор - воопшто не е напоменато за какви услови се работи. Ако е во прашање собна температура, нормален притисок - тогаш кислородот не тече а ставен е дека е точен одговорот ДА. Ако се во прашање некакви други услови, не е напоменато. (и зошто во Клучот има двојни прашања под број 9,10,11?)

    ReplyDelete
  34. Точно е дека треба да има ваков натпревар. Но треба да има и правила. Колку % отидоа на регионалниот од општинскиот толку треба да одат и на државен. И кај е тој мистериозен правилник? Ве молиме барем испочитувајте не и барем одговорете!!!
    И кај е логиката од 450 приговори 20 прифатени. Мојот ученик тврди дека одбиениот приговор му е точен. Ако не бил сигурен немало да бара приговор. Зошто баш тука побаравме а не на прашање каде што знае дека погрешил.
    Ова прифатете го како сугестија, а не како критика. Сепак сте високообразовани, интелектуалци и треба да имате обврска кон нас и да возвратите.
    Чекаме барем листа конечна и вашата ранг листа.

    ReplyDelete
  35. До сега броев значи од околу 1300 деца од 6 одд на регионалниот се пласираа 868 значи преку 60% од учесниците. А сега на државен се пласираат од 868 само 120-130 деца што не се ни 20%.
    Ве молам каде е логиката?!?
    НЕ Е ФЕР.

    ReplyDelete
  36. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  37. Се согласувам во врска со 6 одделение.На државен натпревар се оди со 75 бода , а втора награда почнува од 74 бода , што значи (ЗА ЕДЕН БОД )на државен натпревар не одат вкупно 18 деца од сите региони (а освоиле второ место ).
    Мислам дека НАВИСТИНА НЕ Е ФЕР ЗА ДЕЧИЊАТА!

    ReplyDelete
  38. Повторно давам приговор за децата од IVодд. Тие имаат учено столбест дијаграм по материјалот во наставната програма и учебникот. Ги разгледав резултатите и искрено можам да кажам едно големо БРАВО за сите дечиња. Искрено се надевам дека ќе си ја исправите грешката и ќе извршите корекција на листата во IV одд. Би ве замолила за одговор на прашањата: Дали е правилно, односно педагошки учениците во 5одд. и 6одд.критериумот за пласирање на државен натпревар да биде со 75 поени а за 4одд. со 83поени и Дали критериумите за пласирање на државен натпревар можете да ги менувате секоја година во текот на трите години додека трае акредитацијата? (затоа што критериумот оваа година не е ист со оној од минатата) Не сум револтирана затоа што нема да учествуваме на државен, туку заради вашата неправедност.Се извинувам вака со поделбата на децата ја убивате желбата и мотивацијата за понатамошно учество.Мислам дека грешите...треба ист да биде критериумот и за 4одд. да одат на државен од 75 бода независно кој реон се(пример: мојот ученик од ООУ“Ристо Шуклев“Негорци општина Гевгелија има освоено 75 бода, но нема да оди на државен.Кога веќе одат деца од трето место од 5 и 6 одд. би требало да одат и од 4 одд., а не да се делит. Цитирам:„Дополнително, долната граница на пласирани натпреварувачи за државниот натпревар е проширена до број на бодови еднаков со најслабиот резултат на третопласираните од регионите“. За различни категории таа граница е различна и изнесува:
    За 4. одделение, 83 бода
    За 5. одделение, 75 бода
    За 6. одделение, 75 бода
    Не сакам да ја разбирам реченицата. Со почит!

    ReplyDelete
  39. ВЕ ЧЕКАМЕ УШТЕ УТРЕ ДО 14 ЧАСОТ ДА ГИ ПЛАСИРАТЕ ТРЕТОПЛАСИРАНИТЕ СИТЕ НА РЕПУБЛИЧКИ НАТПРЕВАР,ДОКОЛКУ НЕ БИДЕ ПИСМО- ПРЕПОРАЧАНО ОД РОДИТЕЛИТЕ КЕ БИДЕ ДОСТАВЕНО ДО ДРЖАВНИОТ ПРОСВЕТЕН ИНСПЕКТОРАТ ЗА ХАОСОТ ШТО ГО СОЗДАВАТЕ,КАКО И ЗА КОЛКУ ОД КОТИЗАЦИЈАТА ДАДОВТЕ НА РЕГИОНАЛНИТЕ НАТПРЕВАРИ

    ReplyDelete
  40. Iskeno ve zamoluvam detalno da gi razgledate prigovorite za cetvrto odd. Ucenik koj vredno ucel so denovi ,vlozil mnogu trud ,dal se od sebe na natprevarot vprocem i resil mnogu , na opstinski e visoko visoko plasiran a vie ednostavno go secete so neopravdano kinenje na bodovi ,priogovorot ladnokrvno go odbivate i na kraj bodovnata lista ja kacuvate na 83 boda . KAKO DA DA MU OBJASNAM I DA GO NATERAM VOOPSTO DA UCI SEGA PRIRODNI NAUKI. Kako strucni lica pomognete kako da se spravam sega

    ReplyDelete
  41. Би сакал лично за вас организаторите како информација да ја имате може да ви послужи во иднина.Значи има кај некој тестови во делот на бодување на пример ученикот ја има решено точно задачата која носи 16 поени а има добиено 0 поени за да биде поголема иронијата истото дете ја нема решено задачата која носи 6 поени а замислете има добиено 6 поени.Немам намера да поднесувам приговор за некој кој не е способен нема капацитет да органиѕира натпревар . Жално но вистинито

    ReplyDelete
  42. DALI KE JA POMESTITE GRANICATA ZA UCESTVO NA DRZAVEN ,DALI KE GI USVOETE PRIGOVORITE VEKE NEMA SMISLA .VASIOT "PROFESIONALIZAM "SI GO NAPRAVI SVOETO . OVA SE DECA STO SE NA PRAGOT NA ZIVOTOT ,NA PRAGOT NA SVOETO OBRAZOVANIE ,MALI NO DOVOLNO GOLEMI ZA DA NE DOZVOLIME DA GI RAZOCARATE I DA DOBIJAT POGRESNA SLIKA ZA NIVNOTO OBRAZOVANIE . RAZMISLETE.SAMIOT BROJ NA PRIGOVBORI ,BROJOT NA KOMENTARITE VI KAZUVA SE . AKO POVEKE DECA USPESNO GO RESILE TESTOT TOA E DOKAZ DEKA GO SAKAAT PREDMETOT TREBA DA SE GORDEEME I DA I POMOGNEME DA PRODOLZAT SO SVOITE USPESI .ISKRENO MISLAM DEKA PO TOA KAKO ODGOVORIVTE NA TRI KOMENTARI VIE STE POVEKE OD NERVOZNI

    ReplyDelete
  43. I jas se nadovrzuvam na site prethodni negativni komentari,no ovoj pat i za 5 odd. I ovde ima mnogu nedoslednosti zaradi sto se prasuvam za realnite rezultati od testot na kerka mi. Taa tvrdi deka uste 3 prasanja i se tocno odgovoreni,a ima dobieno 0 poeni. Sega ima 66 poeni i mozebi so tie 3 prasanja ke se plasira za drzaven. Korektno i doblesno od Vasa strana e da objavite deka ke gi pregledate uste ednas testovite i ako treba prolongirajte go rokot za drzaven natprevar,se so edinstvena cel da bide zadovolena pravdata. Napomenuvam,covecki e da se napravat greski,no uste pocovecno e da se ispravat greskite. Deca so 65% tocno odgovoreni prasanja se dokaz deka go vladeat materijalot sto kako i vo drugi natprevari e realen kriterium za ponatamosen plasman. Toa sto 65% bese kriterium za regionalen treba da e i za drzaven,bidejki razbirlivo e deka prasanjata na regionalen se poteski od opstinskiot. Istoto treba da vazi i za drzaven natprevar. Vo krajna analiza i obvrska e da postapite po site ovie zalbi.

    ReplyDelete
  44. I jas se nadovrzuvam na site prethodni negativni komentari,no ovoj pat i za 5 odd. I ovde ima mnogu nedoslednosti zaradi sto se prasuvam za realnite rezultati od testot na kerka mi. Taa tvrdi deka uste 3 prasanja i se tocno odgovoreni,a ima dobieno 0 poeni. Sega ima 66 poeni i mozebi so tie 3 prasanja ke se plasira za drzaven. Korektno i doblesno od Vasa strana e da objavite deka ke gi pregledate uste ednas testovite i ako treba prolongirajte go rokot za drzaven natprevar,se so edinstvena cel da bide zadovolena pravdata. Napomenuvam,covecki e da se napravat greski,no uste pocovecno e da se ispravat greskite. Deca so 65% tocno odgovoreni prasanja se dokaz deka go vladeat materijalot sto kako i vo drugi natprevari e realen kriterium za ponatamosen plasman. Toa sto 65% bese kriterium za regionalen treba da e i za drzaven,bidejki razbirlivo e deka prasanjata na regionalen se poteski od opstinskiot. Istoto treba da vazi i za drzaven natprevar. Vo krajna analiza i obvrska e da postapite po site ovie zalbi.

    ReplyDelete
  45. globalen grabez-zosto ne se selektirani decata pred da platat kotizacija

    ReplyDelete
  46. grabez od strana na dfrm i za fizika ne samo za prirodni,nema da stoime mirni

    ReplyDelete
    Replies
    1. ДФРМ за котизација наплаќаат 600 ден, мислам. Јас би им предложил да наплаќаат на следниов начин: 1 награда 6.000 ден, 2 награда 4.000, 3 награда 2.000 ден, па натпревари и не мора да се одржуваат.
      Котизација и нека има, ама да биде некоја нормална сума, а натпреварите да се подигнат на повисоко ниво, од квалитет на прашања па до јасни правила на натпревар.

      Delete
  47. Сосема се согласувам со сите коментари некои пишани смирено,а некои од крајно изреволтирани (СО ПРАВО) ментори и родители. Крајно непрофесионално. На регионален се праќаат 65% од учесниците на општинскиот, а на државен 15% од учесниците на регионалниот. Ајде тоа го голтаме некако.
    Одбиени приговори за точни прашања??? Ало си играте со емоциите на деца од 10-11 години. Ги правите будали кајо да не знаат што напишале,пред нас да се топат како дa се криви???
    И трето најважно читам во тој лански фамозен правилник дека може секој ментор да прати на натпревар онолку ученици колку што има паралелки помножено со 2. До сега како будала броев и изброи ( ДА НАГЛАСАМ ЗА 6ОДД) дека има 245 еве заокружуваме 250 ментори. Тоа значи на општинските натпревари требаше да има максимум 500 деца од шесто одд (А ГИ ИМАШЕ 1300) ЗОШТО ТОГАШ НЕ ГИ СЕЛЕКТИРАВТЕ? Туку сега гледате да се решите од нив и ги касапите??? АМА ТОГАШ СЕ ПЛАЌАШЕ КОТИЗАЦИЈАТА И НЕ СЕ ГЛЕДАШЕ ПРАВИЛНИКОТ ТУКУ КОЛКУ ПОВЕЌЕ ТОЛКУ ПОДОБРО ЗА ВАС.И ние знаеме математика и тоа што до сега ќутевме незначи дека не знаеме.
    Значи ако после овие коментари​ останете глуви не се чудете што се помалку деца одлучуваат да не се запишуваат на вашите факултети.

    ReplyDelete
  48. Po podneseniot prigovor se izjasnivte pozitivno, no poenite ne gi popravivte! Zosto????

    ReplyDelete
  49. Po podneseniot prigovor se izjasnivte pozitivno, no poenite ne gi popravivte! Zosto????

    ReplyDelete
  50. Може ли да ги објавите времето и местото на одржување на Државниот натпревар и дали сте во план да ги менувате конечните листи и критериуми за учество?

    ReplyDelete
  51. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  52. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  53. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  54. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  55. Za petto oddelenie trebase bodovnata skala za treta nagrada da bide od 71 bod pa nagore.nemase potreba da ja spustite na 67 boda.Ucestvo na drzaven trebase da zemat site ucenici koi imaat nad 71 bod.Na ovoj nacin gi razocaravte decata koi imaa nad 71 bod i se ponadevaa deka ke ucestvuvaat na drzaven natprevar.

    ReplyDelete
  56. ДА НЕ СЕ БИРА НАЧИН КАКО ДА СЕ ДОЈДИ ДО ПАРИ, И НА КРАЈ ДЕЦАТА ОШТЕТЕНИ

    ReplyDelete
  57. Билјана Питропова потполно се согласувам со вас. Исто и за 6 одд го мислиме сите ние менторите. Требаше од 71 нагоре да е трето место и сите наградени 1 2 и 3 место да одат на државен. Децата со 71-74 поени од прелиминарните до конечните резултати се надеваа дури и почнаа со учење за државниот. Како сега нив да им ја вратиме желбата за учење природни науки? Кога над 70 % од материјалот е совладан. Сегде на факултети, на сите други натпревари се оди со над 70% освоени поени. Уште еднаш преиспитајте и конечно пишете нешто.

    ReplyDelete
  58. П Р А В И Л Н И К за организација и реализација на натпревари по хемија за учениците од
    основното образование
    Член 11
    На регионален натпревар, во одредена категорија, се квалифицираат најдобро пласираните ученици на општинскиот натпревар и тоа во број што е најмалку еднаков на бројот на училишта учесници на општинскиот натпревар.
    Листата може да се надополни со ученици кои освоиле определен број бодови во соодветната категорија. Овој број бодови го одредува ДКНХ, по добивање на конечните ранг листи по категории од сите општини во Македонија. Освен тоа, на регионален натпревар во категорија 2 директно се пласираат и оние ученици кои на минатогодишниот
    државен натпревар освоиле прва награда во категорија
    1. На државен натпревар се квалифицираат првите 10 најдобро пласирани ученици од секој регион во секоја категорија, доколку имаат освоено и најмалку 40 % од вкупниот број поени. Листата може да се надополни со ученици кои освоиле определен број бодови
    во соодветната категорија. Овој број бодови го одредува ДКНХ, по добивање на конечните
    ранг листи по категории од сите региони во Македонија.

    ReplyDelete
  59. Ako vazi i ovde ovoj pravilnik znaci vleguvaat na drzaven natrepvar ucenici koi osvoile 40% od vkupniot broj na poeni. Znaci vkupniot broj na poeni na testot od IV oddelenie bese 100, a 40% od osoveni poeni e 60 poeni. Znaci site ucenici so nad 60 osvoeni poeni treba da ucestuvaat na drzaven natrpevar. No za zal ni so nad 80 poeni ne ucestuvaat. Nitu so osvoeno vtoro i treto mesto.

    ReplyDelete
  60. Право на учество на државен натпревар има ученик кој се квалифицирал на регионалниот натпревар. На државниот натпревар, од секој регион, се квалификуваат првите тројца
    најдобро пласирани ученици од секоја категорија. За учество на поголем број ученици-учесници на Државниот натпревар од бројот утврден во претходниот став од овој член, одлучува Државната комисија за натпревари по природни науки при ДБМ.
    A ОВОЈ ПРАВИЛНИК ПО ПРИРОДНИ НАУКИ НЕ Е ДОВОЛНО ПРЕЦИЗИРАН И ЗНАЧИ СЕКОЈА ГОДИНА КАКО ШТО ЌЕ ИМ ТЕКНЕ ЌЕ ПРАВАТ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ве подржувам целосно и поздравувам за трудот што го дадовте за да ни го дадете правилниците.
      Но нашиот труд и повик не наидува на разбирање така да безуспешно се бориме во прилог на децата.

      Delete
  61. Не знам што се забуните со правилниците. Имате линк од десната страна на блогот и таму се си пишува во правилникот за природни науки. Само што проблем е дека ДБРМ си остава простор освен првите тројца во регионот да одлучува по сопствени критериуми за дополнителен број учесници.И тоа е добро. Да бидеме реални не може и они да организираат натпревар за толку многу учесници на едно место. Имаше општински, регионален, па сега државен, и не може сите да одат понатаму. Па и не е крај на свет ако не се оди на државен. И догодина пак ќе има натпревари. А луѓето од ДБРМ и комисиите нека работат повеќе на прашањата, прегледувањето, приговорите и сл. да не ги прават истите грешки што ги наведоа некои родители и наставници.

    ReplyDelete
  62. Tocno e deka site ne mozat da odat ponatamu.No problem e koga deteto ima 74 boda i ti veli deka treba da ima poveke boda.

    ReplyDelete
  63. Tocno e deka site ne mozat da odat ponatamu.No problem e koga deteto ima 74 boda i ti veli deka treba da ima poveke boda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Се согласувам Билјана. Затоа е многу важно тестовите да се прегледуваат како што треба и приговорите соодветно да се разгледуваат. Имаат пропусти комисиите во поставувањето на прашањата, во прегледувањето, сигурно. Тоа треба да си го решат. Се сеќавам лани на приговор од моја страна ми беше одговорено аргументирано со прикажани одговори и тука нема дилеми. Сега од регионалниот, приговорот го поднесува само наставникот и нема никаков одговор со објаснување. Ако нема одговори по приговорите тогаш нека не постојат приговори. Има многу натпреварувачи и на комисиите им е смачено од прегледување. Но тоа не е причина да се нанесуваат неправди кон учениците.

      Delete
    2. Имено. А Правилникот десно горе вика и „За учество на поголем број ученици-учесници на Државниот натпревар од бројот утврден во претходниот став од овој член, одлучува Државната комисија за натпревари по природни науки при ДБМ.“
      Значи - годинава нека се прошират критериумите за влез на државен натпревар, а догодина нека се внимава на изработката на прашањата (па и нумеририрањето), точно определување на критериумите за минување во следната фаза, задолжително прегледување на приговорите (особено по оние прашања што се проблематични)...
      Значи - Државната Комисија е на потег.

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. Да, те подржувам, нека се прошири бројот на учесници оваа година. Посебно за четвртооделенците, нека се симне бодовниот услов пониско од 83 бода, а комисијата нека одреди за колку.

      Delete
    5. Кои беа членовите на комисијата? Кој беше од Биро за развој на образованието? Записник?
      Најпросто решение. Не верувам дека сега ќе се состанат наново да прегледаат 450 приговори (иако мислам дека не се сите разгледани со исто внимание) и малку да се искупат за стореното. А догодина - со четири очи и точни информации, прашања, одговори, оценувања, па и решавање по приговори.

      Delete
  64. НА ОВА ТОРМОЗЕЊЕ ТЕШКО ДЕКА РОДИТЕЛ ИДНАТА ГОДИНА ЌЕ ПРАТИ ДЕТЕ НА ОВОЈ ПРОМАШЕН НАТПРЕВАР

    ReplyDelete
  65. Moram uste eden komentar.Ako lani na regionalen natprevar za petto oddelenie treta nagrada bese od 71 bod nagore,a ucestvo na drzaven natprevar bese so osvoeni 75 boda kako e mozno ovaa godina treta nagrada da bide od 67 boda a ucestvo na drzaven pak da bide so 75 boda.Znaci logicno togas treba da ja spustite i granicata za ucestvo na drzaven natprevar barem od 72 boda nagore.Sporedete gi rezultatite od 2016 pa ke vidite.

    ReplyDelete
  66. Moram uste eden komentar.Ako lani na regionalen natprevar za petto oddelenie treta nagrada bese od 71 bod nagore,a ucestvo na drzaven natprevar bese so osvoeni 75 boda kako e mozno ovaa godina treta nagrada da bide od 67 boda a ucestvo na drzaven pak da bide so 75 boda.Znaci logicno togas treba da ja spustite i granicata za ucestvo na drzaven natprevar barem od 72 boda nagore.Sporedete gi rezultatite od 2016 pa ke vidite.

    ReplyDelete
  67. Do vgodina nema da im pratime deca

    ReplyDelete
  68. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  69. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  70. Ајде малку да одиме со логика и факти.
    Лани местата беа според следниот распоред:
    71-80 3 место
    81-91 2 место
    91-100 1 место
    А оваа година се следно:
    64-73 3место
    74-83 2 место
    84-93 1 место
    Значи спуштена е границата за 7 поени.Бидејќи најмногу освоени поени беа 93. Логично е и пласирањето за државен да биде исто каки лани односно децата лани одеа со над 75 поени а оваа година со -7 односно со над 68 поени да одат на државниот натпревар.
    Ако не,со која цел ја спуштивте границата??? Ако се поместуваат критериумите треба за се да се земе предвид. Ова е за 6 одд. По иста логика треба и 4 и 5 да одат кога веќе се базирате на најмногу освоени поени. А не вака децата со 74 поени 2 место не одат. А од 73 е трето место, а оние со 75 одат. Значи логика никаква нема.
    ВЕ МОЛИМЕ ПРОВЕРЕТЕ УШТЕ ЕДНАШ И КОНЕЧНО ПИШЕТЕ НИ ЈА ВАШАТА КРАЈНА ОДЛУКА.

    ReplyDelete
  71. Толку молење за конечна ранг листа .21 ВЕК

    ReplyDelete
  72. До вгодина да сте среќни, ако само овие деца што ги пласиравте, Ви се пријават за натпреваров!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. И јас го мислам истото. Тотално разочарување за децата.
      И давате погоре објаснување на еден коментар,а другите како да не ги читате а за конечна одлука ништо не пишувате.

      Delete
  73. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  74. Па добро каде се овие од државната комисија? Луѓево се изнапишаа во прилог на децата, а вас ве нема???????
    Барем од култура возвратете. Одговорете!!!

    ReplyDelete
  75. Provesionalizam na "visoko "nivo ,odgovornost isto taka a kulturata e vistinski primer kako treba da se odnesuva profesor doktor

    ReplyDelete
  76. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  77. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  78. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete



  79. ������и сеуште нема никаков одговор од вас. Не ви е гајле ни за децата ни за менторите нити за родителите.
    Нека ви стои на чест. Барем објавете ги конечните списоци за на државен.

    ReplyDelete
  80. Se nadevam deka ke gi revidiraat spisocite za ucestvo na drzaven i ke napravat izmeni so sto ke motiviraat poveke ucenici.i deka ke ja promenat skalata za ucestvo na drzaven.

    ReplyDelete
  81. Se nadevam deka ke gi revidiraat spisocite za ucestvo na drzaven i ke napravat izmeni so sto ke motiviraat poveke ucenici.i deka ke ja promenat skalata za ucestvo na drzaven.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.