Природни науки

Природни науки

Friday, April 21, 2017

Прелиминарни резултати од регионалните натпревари по природни науки

Почитувани натпреварувачи и ментори,
прелиминарните резултати од регионалните натпревари по физика можете да ги видите на долните линкови. Како што и претходно објавивме, Велигденските празници се причина за објавување на резултатите неколку дена подоцна од планираното и за тоа се извинуваме.

Резултати за 4. одделение                       Клуч на тестот за 4. одделение ( МКД / ALB )
Резултати за 5. одделение                       Клуч на тестот за 5. одделение ( МКД / ALB )
Резултати за 6. одделение                       Клуч на тестот за 6. одделение ( МКД / ALB )

Менторите можат да поднесат приговори на резултатите со пополнување на формулар кој можете да го отворите ОВДЕ. Краен рок за поднесува на приговорите е 25.04.2017 до 15:00 часот.

Менторите ќе добијат по електронска пошта подетално објаснување за начинот на поднесување приговор. За евентуални технички проблеми при поднесувањето на приговорот, менторите можат да се обратат до Комисијата на e-mail: prirodnici@gmail.com


26 comments:

  1. So kolku poeni se odi na drzavniot natprevar?

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Dali moze pojasnuvanje za bodovnata skala?Vi blagodaram

    ReplyDelete
  4. Mojata ucenicka ima 91 poen i ne e so zolto podvlecena. Toa e veke prvo mesto, a da ne odi ponatamu e besmisleno. Ve molime za pojasnuvanje i bodovna lista.

    ReplyDelete
  5. Minatata godina odea na drzaven site so osvoeno treto mesto odnosno so nad 75 osvoeni poeni.

    ReplyDelete
  6. Isto i moeto mislenje e deka na drzaven natprevar bi trebalo da odat site ucenici so osvoeni 91 bod nagore koi veke se prvo mesto , mojot ucenik ima 91bod i e prv pod zoltata linija , dodeka vo drugite reoni odat ucenici so osvoeni 83 bodovi , iskreno ovoj nacin na odreduvanje za ucestvo e demotiviracki i za ucenicite i za nastavnicite !!!

    ReplyDelete
  7. Во Правилникот пишува дека комисијата одлучува зса конечната скала за Учество на ДРЖАВЕН натпревар. Ја замолувам истата конечнатат одлука за Учество на ДРЖАВЕН натпревар да ја донесе што побргу , од причина што сметам дека бројот на приговори значително би се намалил кога би се знаела конечната скала.
    Ви благодарам!!!

    ReplyDelete
  8. Исто и моето мислење е дека на државен натпревар треба да одат сите ученици со освоени 91 бод и нагоре кои се прво место , а не во некои реони и со 83 бодови, овој начин на избор за државен натпревар е демотивирачки и за учениците и наставниците . Како пример мојот ученик освоил 91 бод и е прв под жолтата линија и не оди понатаму .

    ReplyDelete
  9. Vo klucot za cetvrto oddelenie stoi deka se priznava bilo koj oblik na graficko pretstavuvanje na prasanje broj 13. Ne moze da se priznava bilo koj oblik bidejki vo tekstot na zadacata barate pretstavuvanje so histogram. Ne e vo red, zatoa sto nekoi ucenici ne znaejki sto e histogram go ostavile neodgovoreno, no ne znaci deka ne znaat da nacrtaat stolbest dijagram. Vsusnost vaseto baranje na zadacata e POGRESNO bidejki ne moze da se pretstavat podatocite so histogram i ve molam da go IZZEMETE toa prasanje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I jas go delam istoto mislenje. Stvarno ne e vo red.

      Delete
    2. I jas se slozzuvam so toa deka prasanjeto so reden broj 13 treba da se izzeme. Ne e pravedno za decinjata koi sto imaat zelba da se natprevaruvaat,da se trudat, da sakaat tolku ubav predmet kako sto e prirodni nauki i na krajot da se demotiviraat so prasanje i poim koj ne e poznat.

      Delete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Ќе ве молам ако може да ми одговорите дали децата што се означени со жолта линија сигурно ќе одат на државен натпревар? Ви благодарам однапред!

    ReplyDelete
  13. Почитувани! Ќе Ве замолам за поконкретно објаснување.Имено, дали на државен натпревар учество земаат само првите места или ќе им се овозможи и на учениците со освоени втори и трети награди да земат учество, мислам дека не би било фер према децата да не им се дозволи понатамошно натпреварување, бидејќи ништо подолу мојата ученичка не заостанува зад другите со освоени 86 поени,не значи дека помалку знае од овие над неа, истото важи и за другите ученици кои се пласираа со високи втори и трети награди. Не би било фер некој со освоени 77 да не учествува на државниот натпревар, а да се дозволи учество на некој со 37. Ве молам за конкретен одговор „Учество земаат само првите награди или учество земаат првите три награди“ и да нема поместување на долната граница за учество. Со надеж дека ова моја еден вид молба и барање до Вас ќе биде услишана однапред Ви се заблагодарувам.

    ReplyDelete
  14. Исто и јас ќе се надоврзам на претходниот коментар. Лани се одеше на државен со над 74 поени.
    Би ве замолила да им дадете шанса барем на првите три места над 70 поени да се пласираат на државниот натпревар. Бидејќи нијанси се во прашање, а би им значело многу на децата. Еве за шесто одделение вкупно се околу 200 деца со над 70 поени колку што беа и лани на државен од петто.исто така гледам физика и биологија се пласираат со многу помалку поени.
    Ви благодарам.

    ReplyDelete
  15. Клучот на албснски ве молам?!!

    ReplyDelete
  16. So kolku poeni se odi na drzaven natprevar po Prirodni Nauki 6 oddelenie

    ReplyDelete
  17. So kolku poeni se odi na drzaven natprevar po Prirodni Nauki 6 oddelenie

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. pocituvani se nadevam deka ke go prifatite ova moe baranje vo ime na poveke roditeli. Vo klucot za cetvrto oddelenie stoi deka se priznava bilo koj oblik na graficko pretstavuvanje na prasanje broj 13. Ne moze da se priznava bilo koj oblik bidejki vo tekstot na zadacata barate pretstavuvanje so histogram a ne so bilo koe graficko pretstavuvanje. Ne e vo red, zatoa sto nekoi ucenici ne znaejki sto e histogram go ostavile neodgovoreno, no ne znaci deka ne znaat da nacrtaat stolbest dijagram. Vsusnost histogram i stolbest dijagram se dva vida na liniski dijagram. ve molam da go IZZEMETE toa prasanje pri donesuvanje na konecnata rang lista ili na decata koi ne go odgovorile da im gi priznaete bodovite.

    ReplyDelete
  21. Поимот ХИСТОГРАМ е непознат за учениците од четврто одделение. Се надевам и јас, како и останатите родители и наставници, дека ова прашање не треба да се земе предвид.

    ReplyDelete
  22. Ve molam da se zeme vo predvid deka na decata od 4 odd.ne im e poznat poimot histogram zatoa i povekjeto deca go nemaat odgovoreno,zatoa podobro da ne se se zemaat tie bodovi vo predvid ili linearno na site deca da im bidat dodeleni site poeni.Isto taka imam zabeleaka deka nekolku ucebici pisuvale so moliv toa ne e vo red i pravedno neka bide za site deca isto da vazat isti pravila treba da bidat diskvalifikuvani.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.