Карпош има познато училиште и тоа е Владо Тасевски. Учениците добија пораки дека училиште домаќин нарегионалниот натпревар по природни науки е ООУ ВЛАДО ТАСЕВСКИ. Молам објаснување?
Карпош има познато училиште и тоа е Владо Тасевски. Учениците добија пораки дека училиште домаќин нарегионалниот натпревар по природни науки е ООУ ВЛАДО ТАСЕВСКИ. Молам објаснување?
Se nadevam deka do kraj na denov ke najdete uciliste domakin I za ovie opstini.Dokolku toa ne se sluci ke ve molam za odgovor dali so toa propagaat sansite decata of ovie opstini da ne se natprevaruvaat.Ke ve molam za navremen odgovor za da ne gi drzime decata pod dopolnitelen pritisok. Vi blagodaram.
Сега ги разгледував ранг листите и традиција е на натпреварите по математика, училиштето што освоило прво место, да се понуди како домаќин за Регионалниот натпревар. Прво место има кај 6 одделение и тоа се училиштата Невена Георгиева Дуња и Кузман Шапкарев. Дуња веќе беше домаќин на Општинскиот натпревар, па ред е сега Кузман Шапкарев да се јави како домаќин на Регионалниот натпревар и со тој гест да го поддржат, како својот ученик, така и целата оваа организација. Па затоа ЈАВНО го повикувам училиштето Кузман Шапкарев, да ги отвори своите врати во сабота и да овозможи во неговите простории, да се одржи овој натпревар.
Zamoluvam uste ednas ako moze da se resi problemot so iznaoganje na uciliste domakin za navedenite opstini i ramnopravno site decaa da dobijat sansa za natprevaruvanje.Dokolku ne se resi toa ke ve molam sakame izvestuvanje vo najbrz mozen rok.Vi blagodaram na razbiranjeto.
Ke ve molam za informacija sto ke se sluci so opstina Kisela voda dokolku ne se iznajde resenie,decata vredno se spremaat za natprevar I ne bi bilo korektno da na kraj ne ja dobijat sansata kako sto ja imaat site deca od drugite opstini.ke molam za odgovot.
Koga ke bidat objaveni rezultatite od regionalniot natprevar.Bi trebalo vo pobrz mozen rok.Za rezultatite od opstinski natprevar se cekase mnogu pa sega ve molime da ne gi ostavate decata vo iskusenie
Јас морам да протестирам во врска со одржаниот регионален натпревар по природни науки за 6 то одделение. Со оваа моја забелешка мислам дека ќе се сложат повеќето ментори-наставници, родители и ученици. Имено во правилникот а пред циклусот на натпревари беа коректно наведени темите по кои ќе се подготвуваат учениците. Од општинско до државно ниво и тоа се темите вкупно седум на број од учебникот по природни науки за 6 то одделение. До тука се е во ред. НО НА РЕГИОНАЛНИОТ НАТПРЕВАР ЗА 6 ТО ОДДЕЛЕНИЕ ПО ПРИРОДНИ НАУКИ ОДДРЖАН НА 8 АПРИЛ СЕ ПОЈАВИЈА ПРАШАЊА КОИ ВООПШТО ГИ НЕМА ВО ПРАВИЛНИКОТ НА НАТПРЕВАРИ ОДНОСНО ДА БИДАМ ПОЈАСЕН УЧЕНИЦИТЕ ГИ НЕМААТ НИТУ УЧЕНО ВО СООДВЕТНОТО ВОЗРАСНО ОДДЕЛЕНИЕ, НИТУ СРЕТНАТО ВО ДОСЕГАШНОТО НИВНО ОБРАЗОВАНИЕ. ЕВЕ ГИ ПОДТЕМИТЕ ОД ТЕМАТА ЧОВЕК И ЧОВЕЧКО ТЕЛО 1.МУСКУЛЕН СИСТЕМ; 2.СКЕЛЕТ И СКЕЛЕТЕН СИСТЕМ. Мислам дека сум јасен и мислам дека ова не е фер и коректно спрема учениците. Цели три месеци нашите деца макотрпно се подготвуваа и на крајот се соочија со непрадини. БАРАМ овие прашања да не се земат во крајниот систем на бодување! Вакви и слични неправдини можеби има и во останатите возрасни категории. Затоа Ве замолам Вас како организатори во иднина овие несакани неправдини да ги има во што помал број!! Родители и ментори реагирајте додека има време. Веќе утре ќе биде доца!!
Јас морам да протестирам во врска со одржаниот регионален натпревар по природни науки за 6 то одделение. Со оваа моја забелешка мислам дека ќе се сложат повеќето ментори-наставници, родители и ученици. Имено во правилникот а пред циклусот на натпревари беа коректно наведени темите по кои ќе се подготвуваат учениците. Од општинско до државно ниво и тоа се темите вкупно седум на број од учебникот по природни науки за 6 то одделение. До тука се е во ред. НО НА РЕГИОНАЛНИОТ НАТПРЕВАР ЗА 6 ТО ОДДЕЛЕНИЕ ПО ПРИРОДНИ НАУКИ ОДДРЖАН НА 8 АПРИЛ СЕ ПОЈАВИЈА ПРАШАЊА КОИ ВООПШТО ГИ НЕМА ВО ПРАВИЛНИКОТ НА НАТПРЕВАРИ ОДНОСНО ДА БИДАМ ПОЈАСЕН УЧЕНИЦИТЕ ГИ НЕМААТ НИТУ УЧЕНО ВО СООДВЕТНОТО ВОЗРАСНО ОДДЕЛЕНИЕ, НИТУ СРЕТНАТО ВО ДОСЕГАШНОТО НИВНО ОБРАЗОВАНИЕ. ЕВЕ ГИ ПОДТЕМИТЕ ОД ТЕМАТА ЧОВЕК И ЧОВЕЧКО ТЕЛО 1.МУСКУЛЕН СИСТЕМ; 2.СКЕЛЕТ И СКЕЛЕТЕН СИСТЕМ. Мислам дека сум јасен и мислам дека ова не е фер и коректно спрема учениците. Цели три месеци нашите деца макотрпно се подготвуваа и на крајот се соочија со непрадини. БАРАМ овие прашања да не се земат во крајниот систем на бодување! Вакви и слични неправдини можеби има и во останатите возрасни категории. Затоа Ве замолам Вас како организатори во иднина овие несакани неправдини да ги има во што помал број!! Родители и ментори реагирајте додека има време. Веќе утре ќе биде доца!!
Поправете си ја грешката што ја направивте со прашањата за 6 одделение кои не се од наставната програма и не ги земајте во крајниот резултат. Не е фер кон децата кои макотрпно се спремаа за натпреварот!
Jaс сакам да замолам да ги истакните клучевите од регионалноит натпревар што поскоро се со цел децата да имаат можност да си ги спредат одговорите. Сепак, станува збор за помали деца и ако ги истакнете клучевите како минаатиот пат, после 11 дена, постои можност да не паметат што одговориле.СЕ НАДЕВАМ ТОА НЕ Е ЦЕЛТА. По секој друг предмет клучевите се истакнуваат уште истиот ден, а не после 11 дена. Не е коректно. БИДЕТЕ ПРАВЕДНИ!!!
Klucevite za testovite se izrabotuvaat paralelno so testovite. No, resivme da gi istaknuvame otkako ke bidat pregledani testovite samo zaradi dobroto na decata. Ponekogas tie znaat da bidat mnogu kreativni i da dadat nekoj "naiven" odgovor, koj e mnogu interesen, koj go nema vo ucebnikot, nastavnikot ne go dal, no ucenikot si napravil nekoja svoja slika koja ne e potpolno tocna, no moze da se oceni barem so del od bodovite. Inaku, sto se odnesuva do pomnenjeto, mnogu golem del od decata uste sledniot den ne se potpolno sigurni kako odgovorile na pogolemiot del od prasanjata. Toa go pokazuvaat i nasite istrazuvanja, a i istrazuvanjata na stranskite kolegi/istrazuvaci.
Да се обрне внимание и на понудените одговори по кажувањата на учениците за прашањето што се спроведува,бидејки во темата 3 во учебник Природни науки 6 одд има кај стујни кола дека има проток на ЕНЕРГИЈА,бидејки во вашите понудени солууции сте имале (по кажување на учениците),катјони,анјони,електрони-поими кои воопшто не се срекаваат а возраста на учениците треба да сез еме во предвид односно поими што се учат физика и хемија 8 и 9одд.Да се надеваме дека точниот одговор ви е Енергија.
Kreatorite na prasanjata znaat tocno sto pisuva vo ucebnicite. Konecno, prasanjata se praveni vrz osnova na sodrzinite vo ucebnicite. Clenot 6 od Pravilnikot za natprevarite se ograduva od netocnostite i nepreciznostite vo ucebnicite i ovozmozuva na kreatorite da postavat prasanje vo koe se bara tocen odgovor i pokraj toa sto vo ucebniicite moze da ima pogresna informacija (a veruvajte deka ima). No, kreatorite na prasanjata do sega na ja iskoristile taa moznost. Tocno e deka vo ucebnikot pisuva deka tece energija. Tocno e i toa deka vo 4 oddelenie se uci deka od pozitivniot pol na baterijata se dvizat cesticki kon negativniot pol, sto vsusnost pretstavuva tecenje struja (ova se netocni raboti koi se granicat so glupost). Vo ponudenite zborovi ima mnogu termini koi na decata im se nepoznati. Bi mozele da dademe kako opcija duri i "bozoni". No, ako decata ne go prepoznavaat poimot, nema da go odberat. Komisijata e mnogu pofleksibilna otkolku sto mozete da zamislite. Nie go smetame za tocno, ona sto e tocno, a toa e deka tecat elektroni. No isto taka za tocno go zemame i ona sto go pisuva vo ucebnikot, energija. Za tocno go zemame duri i poimot "negativni joni", zatoa sto mozebi decata znaat deka se dvizat nekoi negativni cesticki niz sprovodnicite, ama ne znaat kako se vikaat. Megju nastavnicite imame i takvi nastavnici koi znaat sto e dobro, a sto loso vo ucebnicite. Takvite nastavnici znaat da gi koregiraat losite raboti vo ucebnicite i da im dadat na ucenicite vistinska informacija. Namerno velime dobro/loso, a ne tocno/netocno, zatoa sto ima raboti koi ne se pogresni, no ne se ni potpolno ispravni.
Во четврто одделение имало да се претстават податоци на хистограм. Претставувањето податоци на различни начини се учи по математика, но ниту во четврто, ниту во петто не се спомнува терминот хистограм. Доколку вие сметате дека учениците од четврто треба да го знаат овој термин, требало да го вметнете во учебникот. Дете кое размислува ќе мисли дека тоа е некој друг начин на претставување податоци и нема да ја решава задачата. Јас ви гарантирам дека 100% од децата од четврто одделение не знаат што е хистограм, а над 95% од учениците што учествуваат на регионален натпревар знаат да претстават податоци на столбест дијаграм. Затоа ќе ве молам ова прашање да биде изземено, бидејќи сигурно носи поени отприлика колку за едно место при рангирањето. Треба многу да се внимава при формулирањето на прашањата и терминологијата што се користи. Што се однесува до клучот, како и кај сите натпревари така и овде, треба да биде закачен на вратата на училиштето домаќин веднаш по завршувањето на натпреварот.
Почитувани, и јас се сложувам со моите колеги дека на децата од шесто одд им е намалена можноста за понатамошно натпреварување. Ве молам да ја исправите грешката и неправдата која е направена на дечињата кои буквално со солзи излегоа од регионалниот натпревар. Можете барем да ја намалите потребната бодовна бројка потребна за пласман на државниот натпревар со цел овие деца да имаат мотив и до година да учествуваат на вашите натпревари. Ви благодарам
Прашање е дали податоците кои се дадени можат да се прикажат со помош на хистограм. • Хистограм е низа од правоаголници поставени еден до друг во правоаголен координатен систем. Едната страна лежи на x-оската и истата се совпаѓа со интервалот во кој се наоѓаат дел од вредностите на нумеричките податоци, а другата страна е со должина еднаква на фреквенцијата на нумеричките податоци што соодветствува на тој интервал. Во хистограмот • нема празини помеѓу столбови • категориите се интервали Претпоставувам дека дадените податоци во прашањето се слични со податоците во учебникот па таквите податоци се прикажуваат со столбест дијаграм.Во тој случај во прашањето треба да стои податоците да бидат прикажани со столбест дијаграм, а не хистограм. Самиот поим не е соодветен и го оневозможува точното решение на поставеното прашање.
Столбест дијаграм • столбест дијаграм • има празини помеѓу столбови • категориите се класи • вертикални или хоризонтални столбови со фреквенции (или релативни фреквенции)
ХИСТОГРАМ • хистограм • нема празини помеѓу столбови • категориите се интервали • вертикални столбови со фреквенции (или релативни фреквенции)
Коментарот се однесува на прашање од регионалниот натпревар по природни науки во IV одделение во кое имало дадените податоци да се прикажат со помош на ХИСТОГРАМ
Imate pravo koga zboruvate za razlikata pomegju histogram i stolbest dijagram. No ucenicite mnogu ubavo se snasle i dale odlicni odgovori na ova prasanje. Komisijata e fleksibilna, taka sto sekoj odgovor koj vklucuva kakvo bilo graficko pretstavuvanje na rezultatite se zema za tocen. Kako i da e, Komisijata uste ednas go revidira toa prasanje za da vidi dali slucajno nekade ima prostor za korekcija i veruvajte deka decata nema da ostanat osteteni. Ovaa revizija e edna od pricinite sto rezultatite ne se objaveni do sega. Site testovi se pregledani, recisi site rezultati se obraboteni i do krajot na nedelava ke se zavrsi ovoj proces.
За да не бидат оштететени учениците треба ова прашање да биде иземено. Со сигурност тврдам дека учениците кои не го решиле прашањето мислеле дека е некој друг начин на претставување на податоци различен од столбест дијаграм и ако правилно се размисли во тој случај тие се во право. Учениците не треба да имаат помалку поени односно да имаат помала награда. Се надавам дека ќе ја прифатете мојата забелешка во интерес и на учениците кои цртале столбест дијаграм (каде одговорот не е точен, бидејќи се бара податоците да се прикажат со хистограм) и на оние кои не нацртале ништо ( бидејќи податоците не можат да се прикажат со хистограм) .
ХИСТОГРАМ е столбест дијаграм каде што интервалите треба да бидат последователни, па затоа стоболвите се поврзани. СТОЛБЕСТ ДИЈАГРАМ е каде што има празини помеѓу столбовите. Што значи и само столбест дијаграм да направеле децата нема да се сите бодови од тоа прашање признаени. Мислам дека ова не го зеле во предвид кога го поставиле како прашање (значи при составување на прашањата за натпреварот), од аспект што децата од четврто одделение го немаат до сега учено по предметот природни науки ( па и математика).
Апел до организаторот. Ние родителите бараме посочените недостатоци да се одстранат и да се сумираат резултатите без проблематичните делови од тестовите. Се работи за нашите деца кои доживеаја вистинска траума. Цел викенд ги смирувавме и се обидувавме да им укажеме дека неправдината е сторена и дека веројатно одговорните ќе ја претворат во правдина. Нашите деца се на почеток од нивниот живот и не мораат да бидат трауматизирани со неппотребни работи. Во спротивно ќе бидеме приморани за наредната година дебело да размислиме дали ќе учествуваме како натпреварувачи. Однапред Ви благодариме.
Апел до организаторот. Ние родителите бараме посочените недостатоци да се одстранат и да се сумираат резултатите без проблематичните делови од тестовите. Се работи за нашите деца кои доживеаја вистинска траума. Цел викенд ги смирувавме и се обидувавме да им укажеме дека неправдината е сторена и дека веројатно одговорните ќе ја претворат во правдина. Нашите деца се на почеток од нивниот живот и не мораат да бидат трауматизирани со неппотребни работи. Во спротивно ќе бидеме приморани за наредната година дебело да размислиме дали ќе учествуваме како натпреварувачи. Однапред Ви благодариме.
ПОЧИТУВАН ОРГАНИЗАТОРЕ! Погоре се изјаснив во врска со овој проблем. Исто така да се земе предвид дека истите деца на општинскиот натпревар освоиле први места со над 95 поени,за истите теми. А овој пат бројат до кај 70 поени.Што значи проблем се прашањата за шесто одделение. Како предлог после празниците нека се организира нов натпревар само за шестите. Доколку немате разбирање односно останете глуви на ова ќе не приморате да им ги вратите парите од котизацијата на децата и повеќе да не учествуваат на натпреварите. Имајте предвид дека станува збор за 10-11 годишни деца кои во иднина треба да бидат идни студенти на вашите факултети. Не ги демотивирајте и не им ја паѓајте нивната самодоверба и труд. Поздрав и убав ден
ПОЧИТУВАН ОРГАНИЗАТОРЕ! Погоре се изјаснив во врска со овој проблем. Исто така да се земе предвид дека истите деца на општинскиот натпревар освоиле први места со над 95 поени,за истите теми. А овој пат бројат до кај 70 поени.Што значи проблем се прашањата за шесто одделение. Како предлог после празниците нека се организира нов натпревар само за шестите. Доколку немате разбирање односно останете глуви на ова ќе не приморате да им ги вратите парите од котизацијата на децата и повеќе да не учествуваат на натпреварите. Имајте предвид дека станува збор за 10-11 годишни деца кои во иднина треба да бидат идни студенти на вашите факултети. Не ги демотивирајте и не им ја паѓајте нивната самодоверба и труд. Поздрав и убав ден
Незнам зошто при составувањето на тестовите не учествуваат одделенски наставници кои веќе го предаваат предметот Природни науки во четврто одделение или барем да се консултираат дали тие прашања се изучуваат во четврто одделение. Истото се случи и на општинскиот натпревар по Биологија за седмо одделение кога половина прашања не беа во ред и беа иземени. Но на крај беа признати можни 50 поени и син ми доби 33 поени и не се пласира на Регионалниот натпревар. Не се знае ни кој кое место го имаше освоено. Сето ова немаше да се случи ако претходно беше консултиран предметен наставник по Биологија кој веќе ја предава истата наставна програма. Сега на регионалниот натпревар во деветто одделение беа одговорени две прашања и учениците неможеа да ги одговараат. Толку ли е тешко да се препроверат тестовите пред да се испечатат. Сепак ова не е само обичен тест ова е натпревар и треба посериозно да се однесуваме во однос на составувањето на прашањата, проверка на прашањата дали се соодветни со нивната возраст, дали некои поими се изучуваат во тоа одделение и секако да се проверат од секакви грешки пред да им се испратат на учениците.
Vo eden od prethodnite natprevari nastavnicite bea vkluceni kako kreatori i pregleduvaci na testovite. No, se sluci edna nemila situacija. Nekoi od nastavnicite im gi kazale prasanjata na svoite natprevaruvaci, pri pregleduvanjeto dopisuvale tocni odgovori kaj svoite ucenici i brisele tocni odgovori kaj svojata konkurencija. Koga toa go otkrivme kaj nekolku testa, gi povlekovme site testovi od toj natprevar i nasa komisija gi pregleda povtorno. Taka se' se zavrsi srekno. Imase ideja za kaznuvanje na tie nastavnici. No, sekoja kazna na krajot ke ja pocuvstvuvaa ucenicite. Zarem trebase ucenicite da gi diskvalifikuvame zaradi gluposta na nivnite nastavnici? Ili da gi diskvalifikuvame nastavnicite, za slednata godina da ne mozat ucenicite da ucestvuvaat na natprevar? Toa ne bi go napravile nikako. Natprevarite se za ucenicite.
Nie storivme se sto mozevme da im ovozmozime na decata da ucestvuvaat na natprevarite. Bevme vo kontakt i so organizatorite na drugi natprevari, kako sto bese slucajot so natprevarot po angliski jazik, i ovozmozivme i tie deca da dojdat na natprevarot so malo zadocnuvanje. Terminite za natprevari se definirani prethodno i nie ne smeeme da zakazuvame poveke termini za eden ist natprevar. Zamislete kako bi izgledalo koga bi organizirale vtora olimpijada za onie natprevaruvaci koi ne mozele da dojdat na prvata.
Se pridruzuvam kon prigovorot na Igor i Marija Stojanovic za nekorektnoto sostavuvanje na prasanjata za VI odd.i baram od organizatorot da ja priznae i ispravi napravenata greska.Voedno bi bile posrekni koga bi imalo podobra kontrola i uvid vo site ovie natprevari po site predmeti koi im se nametnati na decata bez nikakva vistinska polza po nivnoto obrazovanie i gradenje kako licnosti
Natprevarite ne se nametnati. Tie ne se zadolzitelni. Se natprevaruvaat samo onie koi imaat povisoko znaenje od prosecnite ucenici i se razbira onie koi sakaat da se natprevaruvaat. Mnogu ni e zal ako nekoj vi gi nametnal natprevaruvanjata. Lugjeto velat "koga nekogo go biva, go biva za se". Taka e i so ucenicite. Za zal, ili za sreka, mnogu cesto se slucuva edni isti ucenici da odat na natprevari po se. Zatoa sto gi biva za se. No, roditelite se tie koi treba da izmerat i da odlucat dali ke mu dozvolat ili ne na svoeto dete da se natprevaruva. Nemojte da dozvolite nekoj so sila da go tera vaseto dete da se natprevaruva. Natprevar ne e isto sto i redovna nastava. Nekoe dete moze da bide mnogu pametno i sposobno, no da ne moze da se natprevaruva, zatoa sto cuvstvuva golema odgovornost, sto moze da donese trema i krajno blokada vo tekot na natprevarot. Takvite deca treba da se podgotvuvaat niz ucilisni i lokalni natprevari i slucuvanja, kade sto ke se kalat kako natprevaruvaci. Konecno, decata imaat svoi prava,a edno od niv e da odberat dali ke odat ili nema da odat na natprevar/i.
Pocituvani roditeli, gi sledime reakcijata i prepiskata vo vrska so prasanjata za 6. oddelenie vo delot za biologija. Ocigledno e deka nekoi raboti ste gi izmesale. Natprevaruvackata programa e prethodno objavena i moze da se vidi na nasiot blog (http://prirodni-nauki-natprevari.blogspot.mk/2016/). Tamu ke vidite deka temata koja vie ja navedovte, skelet i muskuli se izucuva vo 4. oddelenie i e predvidena vo natprevaruvackata programa za regionalniot natprevar za istoto oddelenie. Vo 6. oddelenie pak vo programata e predvidena temata Organi i sistemi vo teloto na covekot. Reakciite vo komentarite verojatno aludiraat na prasanjeto br. 8 vo koe se bara da se navedat organskite sistemi pretstaveni na slikite. Posle seto toa ne e jasno dali e problem so skeletot i muskulite vo 4. oddelenie ili so organskite sistemi vo 6. oddelenie. Se nadevame deka vo idnina, pred da izreagirate povnimatelno ke gi pogledate materijalite i ke se obratite do Komisijata za natprevari. Sekoja konstruktivna i dobronamerna reakcija i zabeleska ni znaci mnogu, zatoa sto na toj nacin ke gi podobrime natprevarite, a se razbira od seto toa najgolem benefit ke imaat nasite deca. Vo Komisijata clenuvaat lugje koi i samite se roditeli i znaat sto znaci da imas dete na natprevar. Tie lugje ne se plasila cija cel e da maltretiraat deca. Naprotiv, toa se entuzijasti koi so godini rabotat na popularizacija na prirodnite nauki niz najrazlicni aktivnosti: natprevari, poseti na skoli, popularni predavanja, igri vo laboratorija i drugo.
Pocituvani, Dali znaete deka ovie ucenici od 6 odd koi sega se natprevaruvaa, vo 4 odd ne ucea po programata Cambrige, pa odtamu i proizleguva problemot so prasanjata. Jas mislam deka Vie voopsto nemate sluh za mislenjeto na samite ucenici, a sekako bi trebalo da imate poveke razbiranje.
Овие денешни шестооделенци во четврто одделение не учеа по програмата Кембриџ и сето тоа што сте го навеле нема врска со вистината и не е релевантен одговор
Овие денешни шестооделенци во четврто одделение не учеа по програмата Кембриџ и сето тоа што сте го навеле нема врска со вистината и не е релевантен одговор
Tocno e deka denesnite sestoddelenci vo 4. oddelenie na ucea spored Cambridge. Toa nikoj ne go negira. I ponatamu ostanuva nejasno na sto prigovarate. Spomnuvate skelet i muskuli, koi se ucat vo 4. oddelenie, a prigovarate na prasanjata za 6. oddelenie, koi se od temata za organski sistemi i koi se vo programata za 6. oddelenie?????
Se izvinuvam za struga nemate objaveno pozdrav
ReplyDeleteКарпош има познато училиште и тоа е Владо Тасевски. Учениците добија пораки дека училиште домаќин нарегионалниот натпревар по природни науки е ООУ ВЛАДО ТАСЕВСКИ. Молам објаснување?
ReplyDeleteКарпош има познато училиште и тоа е Владо Тасевски. Учениците добија пораки дека училиште домаќин нарегионалниот натпревар по природни науки е ООУ ВЛАДО ТАСЕВСКИ. Молам објаснување?
ReplyDeleteSe nadevam deka do kraj na denov ke najdete uciliste domakin I za ovie opstini.Dokolku toa ne se sluci ke ve molam za odgovor dali so toa propagaat sansite decata of ovie opstini da ne se natprevaruvaat.Ke ve molam za navremen odgovor za da ne gi drzime decata pod dopolnitelen pritisok. Vi blagodaram.
ReplyDeleteСега ги разгледував ранг листите и традиција е на натпреварите по математика, училиштето што освоило прво место, да се понуди како домаќин за Регионалниот натпревар. Прво место има кај 6 одделение и тоа се училиштата Невена Георгиева Дуња и Кузман Шапкарев.
ReplyDeleteДуња веќе беше домаќин на Општинскиот натпревар, па ред е сега Кузман Шапкарев да се јави како домаќин на Регионалниот натпревар и со тој гест да го поддржат, како својот ученик, така и целата оваа организација.
Па затоа ЈАВНО го повикувам училиштето Кузман Шапкарев, да ги отвори своите врати во сабота и да овозможи во неговите простории, да се одржи овој натпревар.
Zamoluvam uste ednas ako moze da se resi problemot so iznaoganje na uciliste domakin za navedenite opstini i ramnopravno site decaa da dobijat sansa za natprevaruvanje.Dokolku ne se resi toa ke ve molam sakame izvestuvanje vo najbrz mozen rok.Vi blagodaram na razbiranjeto.
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeleteKe ve molam za informacija sto ke se sluci so opstina Kisela voda dokolku ne se iznajde resenie,decata vredno se spremaat za natprevar I ne bi bilo korektno da na kraj ne ja dobijat sansata kako sto ja imaat site deca od drugite opstini.ke molam za odgovot.
ReplyDeleteДобив информација дека и Кисела Вода веќе имаат училиште домаќин, а тоа е повторно Дуња.
ReplyDeleteГолема благодарност до училиштето.
This comment has been removed by the author.
ReplyDeletevo otsuvstvo na oficijalna informacija za opstina Kisela voda povtorno zamoluvam za odgovor .
ReplyDeleteKoga ke bidat objaveni rezultatite od regionalniot natprevar.Bi trebalo vo pobrz mozen rok.Za rezultatite od opstinski natprevar se cekase mnogu pa sega ve molime da ne gi ostavate decata vo iskusenie
ReplyDeleteЈас морам да протестирам во врска со одржаниот регионален натпревар по природни науки за 6 то одделение. Со оваа моја забелешка мислам дека ќе се сложат повеќето ментори-наставници, родители и ученици. Имено во правилникот а пред циклусот на натпревари беа коректно наведени темите по кои ќе се подготвуваат учениците. Од општинско до државно ниво и тоа се темите вкупно седум на број од учебникот по природни науки за 6 то одделение. До тука се е во ред. НО НА РЕГИОНАЛНИОТ НАТПРЕВАР ЗА 6 ТО ОДДЕЛЕНИЕ ПО ПРИРОДНИ НАУКИ ОДДРЖАН НА 8 АПРИЛ СЕ ПОЈАВИЈА ПРАШАЊА КОИ ВООПШТО ГИ НЕМА ВО ПРАВИЛНИКОТ НА НАТПРЕВАРИ ОДНОСНО ДА БИДАМ ПОЈАСЕН УЧЕНИЦИТЕ ГИ НЕМААТ НИТУ УЧЕНО ВО СООДВЕТНОТО ВОЗРАСНО ОДДЕЛЕНИЕ, НИТУ СРЕТНАТО ВО ДОСЕГАШНОТО НИВНО ОБРАЗОВАНИЕ. ЕВЕ ГИ ПОДТЕМИТЕ ОД ТЕМАТА ЧОВЕК И ЧОВЕЧКО ТЕЛО 1.МУСКУЛЕН СИСТЕМ; 2.СКЕЛЕТ И СКЕЛЕТЕН СИСТЕМ. Мислам дека сум јасен и мислам дека ова не е фер и коректно спрема учениците. Цели три месеци нашите деца макотрпно се подготвуваа и на крајот се соочија со непрадини. БАРАМ овие прашања да не се земат во крајниот систем на бодување! Вакви и слични неправдини можеби има и во останатите возрасни категории. Затоа Ве замолам Вас како организатори во иднина овие несакани неправдини да ги има во што помал број!! Родители и ментори реагирајте додека има време. Веќе утре ќе биде доца!!
ReplyDeleteдоцна
ReplyDeleteЈас морам да протестирам во врска со одржаниот регионален натпревар по природни науки за 6 то одделение. Со оваа моја забелешка мислам дека ќе се сложат повеќето ментори-наставници, родители и ученици. Имено во правилникот а пред циклусот на натпревари беа коректно наведени темите по кои ќе се подготвуваат учениците. Од општинско до државно ниво и тоа се темите вкупно седум на број од учебникот по природни науки за 6 то одделение. До тука се е во ред. НО НА РЕГИОНАЛНИОТ НАТПРЕВАР ЗА 6 ТО ОДДЕЛЕНИЕ ПО ПРИРОДНИ НАУКИ ОДДРЖАН НА 8 АПРИЛ СЕ ПОЈАВИЈА ПРАШАЊА КОИ ВООПШТО ГИ НЕМА ВО ПРАВИЛНИКОТ НА НАТПРЕВАРИ ОДНОСНО ДА БИДАМ ПОЈАСЕН УЧЕНИЦИТЕ ГИ НЕМААТ НИТУ УЧЕНО ВО СООДВЕТНОТО ВОЗРАСНО ОДДЕЛЕНИЕ, НИТУ СРЕТНАТО ВО ДОСЕГАШНОТО НИВНО ОБРАЗОВАНИЕ. ЕВЕ ГИ ПОДТЕМИТЕ ОД ТЕМАТА ЧОВЕК И ЧОВЕЧКО ТЕЛО 1.МУСКУЛЕН СИСТЕМ; 2.СКЕЛЕТ И СКЕЛЕТЕН СИСТЕМ. Мислам дека сум јасен и мислам дека ова не е фер и коректно спрема учениците. Цели три месеци нашите деца макотрпно се подготвуваа и на крајот се соочија со непрадини. БАРАМ овие прашања да не се земат во крајниот систем на бодување! Вакви и слични неправдини можеби има и во останатите возрасни категории. Затоа Ве замолам Вас како организатори во иднина овие несакани неправдини да ги има во што помал број!! Родители и ментори реагирајте додека има време. Веќе утре ќе биде доца!!
ReplyDeleteNavistina treba da se razgleda taa nepravda so prasanjata za 6 oddelenie
ReplyDeleteПоправете си ја грешката што ја направивте со прашањата за 6 одделение кои не се од наставната програма и не ги земајте во крајниот резултат. Не е фер кон децата кои макотрпно се спремаа за натпреварот!
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeleteJaс сакам да замолам да ги истакните клучевите од регионалноит натпревар што поскоро се со цел децата да имаат можност да си ги спредат одговорите. Сепак, станува збор за помали деца и ако ги истакнете клучевите како минаатиот пат, после 11 дена, постои можност да не паметат што одговориле.СЕ НАДЕВАМ ТОА НЕ Е ЦЕЛТА. По секој друг предмет клучевите се истакнуваат уште истиот ден, а не после 11 дена. Не е коректно. БИДЕТЕ ПРАВЕДНИ!!!
ReplyDeleteKlucevite za testovite se izrabotuvaat paralelno so testovite. No, resivme da gi istaknuvame otkako ke bidat pregledani testovite samo zaradi dobroto na decata. Ponekogas tie znaat da bidat mnogu kreativni i da dadat nekoj "naiven" odgovor, koj e mnogu interesen, koj go nema vo ucebnikot, nastavnikot ne go dal, no ucenikot si napravil nekoja svoja slika koja ne e potpolno tocna, no moze da se oceni barem so del od bodovite. Inaku, sto se odnesuva do pomnenjeto, mnogu golem del od decata uste sledniot den ne se potpolno sigurni kako odgovorile na pogolemiot del od prasanjata. Toa go pokazuvaat i nasite istrazuvanja, a i istrazuvanjata na stranskite kolegi/istrazuvaci.
DeleteДа се обрне внимание и на понудените одговори по кажувањата на учениците за прашањето што се спроведува,бидејки во темата 3 во учебник Природни науки 6 одд има кај стујни кола дека има проток на ЕНЕРГИЈА,бидејки во вашите понудени солууции сте имале (по кажување на учениците),катјони,анјони,електрони-поими кои воопшто не се срекаваат а возраста на учениците треба да сез еме во предвид односно поими што се учат физика и хемија 8 и 9одд.Да се надеваме дека точниот одговор ви е Енергија.
ReplyDeleteKreatorite na prasanjata znaat tocno sto pisuva vo ucebnicite. Konecno, prasanjata se praveni vrz osnova na sodrzinite vo ucebnicite. Clenot 6 od Pravilnikot za natprevarite se ograduva od netocnostite i nepreciznostite vo ucebnicite i ovozmozuva na kreatorite da postavat prasanje vo koe se bara tocen odgovor i pokraj toa sto vo ucebniicite moze da ima pogresna informacija (a veruvajte deka ima). No, kreatorite na prasanjata do sega na ja iskoristile taa moznost. Tocno e deka vo ucebnikot pisuva deka tece energija. Tocno e i toa deka vo 4 oddelenie se uci deka od pozitivniot pol na baterijata se dvizat cesticki kon negativniot pol, sto vsusnost pretstavuva tecenje struja (ova se netocni raboti koi se granicat so glupost).
DeleteVo ponudenite zborovi ima mnogu termini koi na decata im se nepoznati. Bi mozele da dademe kako opcija duri i "bozoni". No, ako decata ne go prepoznavaat poimot, nema da go odberat. Komisijata e mnogu pofleksibilna otkolku sto mozete da zamislite. Nie go smetame za tocno, ona sto e tocno, a toa e deka tecat elektroni. No isto taka za tocno go zemame i ona sto go pisuva vo ucebnikot, energija. Za tocno go zemame duri i poimot "negativni joni", zatoa sto mozebi decata znaat deka se dvizat nekoi negativni cesticki niz sprovodnicite, ama ne znaat kako se vikaat. Megju nastavnicite imame i takvi nastavnici koi znaat sto e dobro, a sto loso vo ucebnicite. Takvite nastavnici znaat da gi koregiraat losite raboti vo ucebnicite i da im dadat na ucenicite vistinska informacija. Namerno velime dobro/loso, a ne tocno/netocno, zatoa sto ima raboti koi ne se pogresni, no ne se ni potpolno ispravni.
Во четврто одделение имало да се претстават податоци на хистограм. Претставувањето податоци на различни начини се учи по математика, но ниту во четврто, ниту во петто не се спомнува терминот хистограм. Доколку вие сметате дека учениците од четврто треба да го знаат овој термин, требало да го вметнете во учебникот. Дете кое размислува ќе мисли дека тоа е некој друг начин на претставување податоци и нема да ја решава задачата. Јас ви гарантирам дека 100% од децата од четврто одделение не знаат што е хистограм, а над 95% од учениците што учествуваат на регионален натпревар знаат да претстават податоци на столбест дијаграм. Затоа ќе ве молам ова прашање да биде изземено, бидејќи сигурно носи поени отприлика колку за едно место при рангирањето. Треба многу да се внимава при формулирањето на прашањата и терминологијата што се користи. Што се однесува до клучот, како и кај сите натпревари така и овде, треба да биде закачен на вратата на училиштето домаќин веднаш по завршувањето на натпреварот.
ReplyDeleteПрашање е дали податоците кои се дадени можат да се прикажат со помош на хистограм.
DeleteDa, se soglasuvam deka ne mozat da se pretstavat so histogram, tuku so stolbest dijagram.
DeleteПочитувани, и јас се сложувам со моите колеги дека на децата од шесто одд им е намалена можноста за понатамошно натпреварување. Ве молам да ја исправите грешката и неправдата која е направена на дечињата кои буквално со солзи излегоа од регионалниот натпревар. Можете барем да ја намалите потребната бодовна бројка потребна за пласман на државниот натпревар со цел овие деца да имаат мотив и до година да учествуваат на вашите натпревари.
ReplyDeleteВи благодарам
Прашање е дали податоците кои се дадени можат да се прикажат со помош на хистограм.
ReplyDelete• Хистограм е низа од правоаголници поставени еден до друг во правоаголен координатен систем. Едната страна лежи на x-оската и истата се совпаѓа со интервалот во кој се наоѓаат дел од вредностите на нумеричките податоци, а другата страна е со должина еднаква на фреквенцијата на нумеричките податоци што соодветствува на тој интервал. Во хистограмот
• нема празини помеѓу столбови
• категориите се интервали
Претпоставувам дека дадените податоци во прашањето се слични со податоците во учебникот па таквите податоци се прикажуваат со столбест дијаграм.Во тој случај во прашањето треба да стои податоците да бидат прикажани со столбест дијаграм, а не хистограм. Самиот поим не е соодветен и го оневозможува точното решение на поставеното прашање.
Столбест дијаграм
• столбест дијаграм
• има празини помеѓу столбови
• категориите се класи
• вертикални или хоризонтални столбови со фреквенции (или релативни фреквенции)
ХИСТОГРАМ
• хистограм
• нема празини помеѓу столбови
• категориите се интервали
• вертикални столбови со фреквенции (или релативни фреквенции)
Коментарот се однесува на прашање од регионалниот натпревар по природни науки во IV одделение во кое имало дадените податоци да се прикажат со помош на ХИСТОГРАМ
DeleteImate pravo koga zboruvate za razlikata pomegju histogram i stolbest dijagram. No ucenicite mnogu ubavo se snasle i dale odlicni odgovori na ova prasanje. Komisijata e fleksibilna, taka sto sekoj odgovor koj vklucuva kakvo bilo graficko pretstavuvanje na rezultatite se zema za tocen. Kako i da e, Komisijata uste ednas go revidira toa prasanje za da vidi dali slucajno nekade ima prostor za korekcija i veruvajte deka decata nema da ostanat osteteni. Ovaa revizija e edna od pricinite sto rezultatite ne se objaveni do sega. Site testovi se pregledani, recisi site rezultati se obraboteni i do krajot na nedelava ke se zavrsi ovoj proces.
DeleteЗа да не бидат оштететени учениците треба ова прашање да биде иземено. Со сигурност тврдам дека учениците кои не го решиле прашањето мислеле дека е некој друг начин на претставување на податоци различен од столбест дијаграм и ако правилно се размисли во тој случај тие се во право. Учениците не треба да имаат помалку поени односно да имаат помала награда. Се надавам дека ќе ја прифатете мојата забелешка во интерес и на учениците кои цртале столбест дијаграм (каде одговорот не е точен, бидејќи се бара податоците да се прикажат со хистограм) и на оние кои не нацртале ништо ( бидејќи податоците не можат да се прикажат со хистограм) .
DeleteХИСТОГРАМ е столбест дијаграм каде што интервалите треба да бидат последователни, па затоа стоболвите се поврзани.
DeleteСТОЛБЕСТ ДИЈАГРАМ е каде што има празини помеѓу столбовите.
Што значи и само столбест дијаграм да направеле децата нема да се сите бодови од тоа прашање признаени. Мислам дека ова не го зеле во предвид кога го поставиле како прашање (значи при составување на прашањата за натпреварот), од аспект што децата од четврто одделение го немаат до сега учено по предметот природни науки ( па и математика).
Апел до организаторот. Ние родителите бараме посочените недостатоци да се одстранат и да се сумираат резултатите без проблематичните делови од тестовите. Се работи за нашите деца кои доживеаја вистинска траума. Цел викенд ги смирувавме и се обидувавме да им укажеме дека неправдината е сторена и дека веројатно одговорните ќе ја претворат во правдина. Нашите деца се на почеток од нивниот живот и не мораат да бидат трауматизирани со неппотребни работи. Во спротивно ќе бидеме приморани за наредната година дебело да размислиме дали ќе учествуваме како натпреварувачи. Однапред Ви благодариме.
ReplyDeleteАпел до организаторот. Ние родителите бараме посочените недостатоци да се одстранат и да се сумираат резултатите без проблематичните делови од тестовите. Се работи за нашите деца кои доживеаја вистинска траума. Цел викенд ги смирувавме и се обидувавме да им укажеме дека неправдината е сторена и дека веројатно одговорните ќе ја претворат во правдина. Нашите деца се на почеток од нивниот живот и не мораат да бидат трауматизирани со неппотребни работи. Во спротивно ќе бидеме приморани за наредната година дебело да размислиме дали ќе учествуваме како натпреварувачи. Однапред Ви благодариме.
ReplyDeleteПОЧИТУВАН ОРГАНИЗАТОРЕ!
ReplyDeleteПогоре се изјаснив во врска со овој проблем. Исто така да се земе предвид дека истите деца на општинскиот натпревар освоиле први места со над 95 поени,за истите теми. А овој пат бројат до кај 70 поени.Што значи проблем се прашањата за шесто одделение.
Како предлог после празниците нека се организира нов натпревар само за шестите.
Доколку немате разбирање односно останете глуви на ова ќе не приморате да им ги вратите парите од котизацијата на децата и повеќе да не учествуваат на натпреварите.
Имајте предвид дека станува збор за 10-11 годишни деца кои во иднина треба да бидат идни студенти на вашите факултети.
Не ги демотивирајте и не им ја паѓајте нивната самодоверба и труд.
Поздрав и убав ден
ПОЧИТУВАН ОРГАНИЗАТОРЕ!
ReplyDeleteПогоре се изјаснив во врска со овој проблем. Исто така да се земе предвид дека истите деца на општинскиот натпревар освоиле први места со над 95 поени,за истите теми. А овој пат бројат до кај 70 поени.Што значи проблем се прашањата за шесто одделение.
Како предлог после празниците нека се организира нов натпревар само за шестите.
Доколку немате разбирање односно останете глуви на ова ќе не приморате да им ги вратите парите од котизацијата на децата и повеќе да не учествуваат на натпреварите.
Имајте предвид дека станува збор за 10-11 годишни деца кои во иднина треба да бидат идни студенти на вашите факултети.
Не ги демотивирајте и не им ја паѓајте нивната самодоверба и труд.
Поздрав и убав ден
Незнам зошто при составувањето на тестовите не учествуваат одделенски наставници кои веќе го предаваат предметот Природни науки во четврто одделение или барем да се консултираат дали тие прашања се изучуваат во четврто одделение. Истото се случи и на општинскиот натпревар по Биологија за седмо одделение кога половина прашања не беа во ред и беа иземени. Но на крај беа признати можни 50 поени и син ми доби 33 поени и не се пласира на Регионалниот натпревар. Не се знае ни кој кое место го имаше освоено. Сето ова немаше да се случи ако претходно беше консултиран предметен наставник по Биологија кој веќе ја предава истата наставна програма. Сега на регионалниот натпревар во деветто одделение беа одговорени две прашања и учениците неможеа да ги одговараат. Толку ли е тешко да се препроверат тестовите пред да се испечатат. Сепак ова не е само обичен тест ова е натпревар и треба посериозно да се однесуваме во однос на составувањето на прашањата, проверка на прашањата дали се соодветни со нивната возраст, дали некои поими се изучуваат во тоа одделение и секако да се проверат од секакви грешки пред да им се испратат на учениците.
ReplyDeleteVo eden od prethodnite natprevari nastavnicite bea vkluceni kako kreatori i pregleduvaci na testovite. No, se sluci edna nemila situacija. Nekoi od nastavnicite im gi kazale prasanjata na svoite natprevaruvaci, pri pregleduvanjeto dopisuvale tocni odgovori kaj svoite ucenici i brisele tocni odgovori kaj svojata konkurencija. Koga toa go otkrivme kaj nekolku testa, gi povlekovme site testovi od toj natprevar i nasa komisija gi pregleda povtorno. Taka se' se zavrsi srekno. Imase ideja za kaznuvanje na tie nastavnici. No, sekoja kazna na krajot ke ja pocuvstvuvaa ucenicite. Zarem trebase ucenicite da gi diskvalifikuvame zaradi gluposta na nivnite nastavnici? Ili da gi diskvalifikuvame nastavnicite, za slednata godina da ne mozat ucenicite da ucestvuvaat na natprevar? Toa ne bi go napravile nikako. Natprevarite se za ucenicite.
DeleteДали ќе има друг ден за да начествуват тие кои не беа на регионалниот натпревар
ReplyDeleteNie storivme se sto mozevme da im ovozmozime na decata da ucestvuvaat na natprevarite. Bevme vo kontakt i so organizatorite na drugi natprevari, kako sto bese slucajot so natprevarot po angliski jazik, i ovozmozivme i tie deca da dojdat na natprevarot so malo zadocnuvanje.
DeleteTerminite za natprevari se definirani prethodno i nie ne smeeme da zakazuvame poveke termini za eden ist natprevar. Zamislete kako bi izgledalo koga bi organizirale vtora olimpijada za onie natprevaruvaci koi ne mozele da dojdat na prvata.
Se pridruzuvam kon prigovorot na Igor i Marija Stojanovic za nekorektnoto sostavuvanje na prasanjata za VI odd.i baram od organizatorot da ja priznae i ispravi napravenata greska.Voedno bi bile posrekni koga bi imalo podobra kontrola i uvid vo site ovie natprevari po site predmeti koi im se nametnati na decata bez nikakva vistinska polza po nivnoto obrazovanie i gradenje kako licnosti
ReplyDeleteNatprevarite ne se nametnati. Tie ne se zadolzitelni. Se natprevaruvaat samo onie koi imaat povisoko znaenje od prosecnite ucenici i se razbira onie koi sakaat da se natprevaruvaat. Mnogu ni e zal ako nekoj vi gi nametnal natprevaruvanjata. Lugjeto velat "koga nekogo go biva, go biva za se". Taka e i so ucenicite. Za zal, ili za sreka, mnogu cesto se slucuva edni isti ucenici da odat na natprevari po se. Zatoa sto gi biva za se. No, roditelite se tie koi treba da izmerat i da odlucat dali ke mu dozvolat ili ne na svoeto dete da se natprevaruva. Nemojte da dozvolite nekoj so sila da go tera vaseto dete da se natprevaruva. Natprevar ne e isto sto i redovna nastava. Nekoe dete moze da bide mnogu pametno i sposobno, no da ne moze da se natprevaruva, zatoa sto cuvstvuva golema odgovornost, sto moze da donese trema i krajno blokada vo tekot na natprevarot. Takvite deca treba da se podgotvuvaat niz ucilisni i lokalni natprevari i slucuvanja, kade sto ke se kalat kako natprevaruvaci. Konecno, decata imaat svoi prava,a edno od niv e da odberat dali ke odat ili nema da odat na natprevar/i.
DeletePocituvani roditeli,
ReplyDeletegi sledime reakcijata i prepiskata vo vrska so prasanjata za 6. oddelenie vo delot za biologija. Ocigledno e deka nekoi raboti ste gi izmesale. Natprevaruvackata programa e prethodno objavena i moze da se vidi na nasiot blog (http://prirodni-nauki-natprevari.blogspot.mk/2016/). Tamu ke vidite deka temata koja vie ja navedovte, skelet i muskuli se izucuva vo 4. oddelenie i e predvidena vo natprevaruvackata programa za regionalniot natprevar za istoto oddelenie. Vo 6. oddelenie pak vo programata e predvidena temata Organi i sistemi vo teloto na covekot. Reakciite vo komentarite verojatno aludiraat na prasanjeto br. 8 vo koe se bara da se navedat organskite sistemi pretstaveni na slikite. Posle seto toa ne e jasno dali e problem so skeletot i muskulite vo 4. oddelenie ili so organskite sistemi vo 6. oddelenie. Se nadevame deka vo idnina, pred da izreagirate povnimatelno ke gi pogledate materijalite i ke se obratite do Komisijata za natprevari. Sekoja konstruktivna i dobronamerna reakcija i zabeleska ni znaci mnogu, zatoa sto na toj nacin ke gi podobrime natprevarite, a se razbira od seto toa najgolem benefit ke imaat nasite deca. Vo Komisijata clenuvaat lugje koi i samite se roditeli i znaat sto znaci da imas dete na natprevar. Tie lugje ne se plasila cija cel e da maltretiraat deca. Naprotiv, toa se entuzijasti koi so godini rabotat na popularizacija na prirodnite nauki niz najrazlicni aktivnosti: natprevari, poseti na skoli, popularni predavanja, igri vo laboratorija i drugo.
Pocituvani,
DeleteDali znaete deka ovie ucenici od 6 odd koi sega se natprevaruvaa, vo 4 odd ne ucea po programata Cambrige, pa odtamu i proizleguva problemot so prasanjata. Jas mislam deka Vie voopsto nemate sluh za mislenjeto na samite ucenici, a sekako bi trebalo da imate poveke razbiranje.
Овие денешни шестооделенци во четврто одделение не учеа по програмата Кембриџ и сето тоа што сте го навеле нема врска со вистината и не е релевантен одговор
ReplyDeleteОвие денешни шестооделенци во четврто одделение не учеа по програмата Кембриџ и сето тоа што сте го навеле нема врска со вистината и не е релевантен одговор
ReplyDeleteTocno e deka denesnite sestoddelenci vo 4. oddelenie na ucea spored Cambridge. Toa nikoj ne go negira. I ponatamu ostanuva nejasno na sto prigovarate. Spomnuvate skelet i muskuli, koi se ucat vo 4. oddelenie, a prigovarate na prasanjata za 6. oddelenie, koi se od temata za organski sistemi i koi se vo programata za 6. oddelenie?????
ReplyDelete